2010-10-11, 13:58
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ununoctium
Letar efter bra bilspel till PC, var åratal sen jag körde bilspel på datorn så det är bara o dundra på förslag.
Dirt 1 samt 2. Race driver: Grid är väll dem mest nämnvärda.
NFS: Underground 1 & 2 är väll också nämnvärda.
Citera
2010-10-11, 15:12
Medlem
Fezos avatar
Hej jag vill så gärna softmodda mitt wii, men hur stor är risken att mitt wii blir brickad? Vågar inte göra någont just nu tills jag vet hur säkert det är.. Känner någon till en säker softmodde sida där man helt enkelt laddar ner en fil som man lägger i en usb, som man sedan installerar filen i Wii? Vill så gärna köra piratspel
Citera
2010-10-11, 16:48
Medlem
Jag har länge sökt ett FÄNGELSE Spel! Har aldrig lyckats hitta ett sådant spel. Så jag uppskattar ifall någon skriver ett par åt mig, tack. Vore ultimat att ha ett spel om fängelse som fungerar typ som GTA 4 man springer runt och gör allt som folk gör i Maximum Security fängelsen.

Om ni har nåt, dela gärna me
Citera
2010-10-11, 17:16
Medlem
Fizzrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fezo
Hej jag vill så gärna softmodda mitt wii, men hur stor är risken att mitt wii blir brickad? Vågar inte göra någont just nu tills jag vet hur säkert det är.. Känner någon till en säker softmodde sida där man helt enkelt laddar ner en fil som man lägger i en usb, som man sedan installerar filen i Wii? Vill så gärna köra piratspel
Lite fel forum va?
Testa typ konsol - hårdvara eller liknande. Testa även att söka.

Citat:
Ursprungligen postat av serenityy
Jag har länge sökt ett FÄNGELSE Spel! Har aldrig lyckats hitta ett sådant spel. Så jag uppskattar ifall någon skriver ett par åt mig, tack. Vore ultimat att ha ett spel om fängelse som fungerar typ som GTA 4 man springer runt och gör allt som folk gör i Maximum Security fängelsen.

Om ni har nåt, dela gärna me

Fattar inte riktigt vad du är ute efter.
Söker du ett spel där man är fångvaktare eller en fånge?
Citera
2010-10-11, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzr
Lite fel forum va?
Testa typ konsol - hårdvara eller liknande. Testa även att söka.

Fattar inte riktigt vad du är ute efter.
Söker du ett spel där man är fångvaktare eller en fånge?

Att man är fånge eller vakt vad som helst antar jag
Citera
2010-10-11, 22:05
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Att man är fånge eller vakt vad som helst antar jag

Prison tycoon? Inte testat men det har ju med fängelsen att göra iallafall.
Citera
2010-10-12, 05:55
Medlem
Jag söker två click and point games som spelas direkt i webbläsaren. Det första är ganska så simpelt, och 'storyn' handlar om ett litet troll av något slag, som ser att ett rymdskepp är på väg att kollidera med hans eget, så han flyger dit och så ska man gå runt på skeppet/planeten och styra iväg det. Tror jag spelade det här runt 05-06 kanske, och sen dess har jag snubblat över spelet en gång senare och då fanns det en uppföljare.

Det andra spelet är även det ett click and point game men väldigt mycket svårare, det var ett flertal pussel på varje 'level'. Första leveln sitter man fast i ett rum, ett par levelar senare ska man bland annat få en mus att gå genom en labyrint. Tillslut inser man att man är på ett rymdskepp och på sista banan (som då var level 12 eller så) fick man skriva sitt namn i en gästbok som man hittade i en låda i ett kontor av något slag.

Vore väldigt tacksam för hjälp
Citera
2010-10-12, 16:12
Medlem
Som så många andra så letar jag efter "117 spel".
De torrenter som för tillfället finns på bl.a. TPB är inte aktiva och jag hittar de ingen annan stans.
Egentligen är jag mest ute efter ett av spelen.

Ett turbaserat strategispel där man styr över ett antal rymdskepp.

Jag har hittat ett liknande spel, Steambirds (http://armorgames.com/play/5426/steambirds).
Har dock redan klarat de spelet och vill ha originalet eller liknande!

Tack på förhand.
Citera
2010-10-12, 17:13
Medlem
Söker andra spel som fungerar ungefär som GTA 4! Ett spel där man är kriminell som gör uppdrag, knarkar, shankar folk etc vore nice. Eller vara vakt. Vad som helst som är liknande
Men ett spel som är ungefär som GTA 4 vore coolt, vore bra med samma typ av vinkeln man ser dne man spelar på om det går.

Men hur som helst ett spel som GTA 4 vore coolt. Skriv gäran även om du är osäker om ditt spel, uppskattas ändå!
Citera
2010-10-12, 17:14
Medlem
gottmospahedens avatar
Citat:
Söker andra spel som fungerar som fungerar ungefär som GTA 4! Ett spel där man är kriminell som gör uppdrag, knarkar osv HELST i ett fängelse, vore coolt. Men ett spel som är ungefär som GTA 4 vore coolt, vore bra med samma typ av vinkeln man ser dne man spelar på om det går.

Men hur som helst ett spel som GTA 4 vore coolt. Skriv gäran även om du är osäker om ditt spel, uppskattas ändå!

Mafia 2, Crackdown...
Citera
2010-10-12, 17:21
Medlem
Fizzrs avatar
Citat:
Söker andra spel som fungerar ungefär som GTA 4! Ett spel där man är kriminell som gör uppdrag, knarkar, shankar folk etc vore nice. Eller vara vakt. Vad som helst som är liknande
Men ett spel som är ungefär som GTA 4 vore coolt, vore bra med samma typ av vinkeln man ser dne man spelar på om det går.

Saint's Row
Citera
2010-10-12, 19:49
Medlem
DrGordons avatar
Finns det något spel som Liero idag? Blev riktigt sugen på att lira skiten igen! Helst får det vara någonting nyare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in