2009-03-01, 18:58
Medlem
Jag e sugen på något problemlösar spel, stämningen är absolut viktigast. T.ex något skönt sherlock holmes spel eller dyl?

Någon som har ett bra tips?
Citera
2009-03-01, 19:02
Medlem
Qjts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fakiren08
Jag e sugen på något problemlösar spel, stämningen är absolut viktigast. T.ex något skönt sherlock holmes spel eller dyl?

Någon som har ett bra tips?
Om du vill ha skräckproblemlösare så har du Penumbra.
Men om du vill ha något vanligt så kan jag rekomendera Professor Layton and the Curious Village
Citera
2009-03-01, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qjt
Om du vill ha skräckproblemlösare så har du Penumbra.
Men om du vill ha något vanligt så kan jag rekomendera Professor Layton and the Curious Village

Tack för tipsen!
Inget skräck tack är för nojjig, som sagt stämningen är nästan viktigast (mysigt).
Måste vara till pc också!

Installerar just nu Sherlock Holmes - The Awakened som ser bra ut tycker jag.

Har sett att det finns flertalet sherlock holmes spel. Någon som provat något?
Senast redigerad av Fakiren08 2009-03-01 kl. 19:10.
Citera
2009-03-01, 20:01
Medlem
Jag söker ett spel som är likt Street Legal Redline Racing, dvs ett spel där man kan dissekera bilen i det närmaste och skruva mycket och sådär. Det är just det jag är ute efter, helst så realistiskt som möjligt såklart

Då förstår nog de flesta med en hjärna att jag inte vill spela Juiced eller NFS.
Citera
2009-03-01, 20:03
Medlem
DolmeN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soul__Rebel
Nån som kan tipsa om nått värt rpg till x-box? Inte 360 utan gamlingen.

fable är väl rätt bra?
Citera
2009-03-01, 20:23
Medlem
Någon som vet ett formel 1 spel som är så realistiskt som möjligt?
Senast redigerad av Ahadu 2009-03-01 kl. 20:26.
Citera
2009-03-01, 22:05
Medlem
Letar efter ett realistiskt spel, helst ett spel som liknar Grand Turismo.
Med bra körkänsla och enormt högt motorljud, är detta spel något att ha
http://www.webhallen.com/prod.php?id=84809
Citera
2009-03-01, 22:30
Medlem
skotersafaris avatar
Ett schysst RPG-spel , någorlunda nytt och inte ett av dessa ;
Kotor 1 / 2
Oblivion (blir så arg, min senaste savefil förstördes alldeles i slutet av mainquest)
Citera
2009-03-02, 03:20
Medlem
söker ett spel likt test drive unlimited, kameravinkeln inuti bilen är fantastiskt
Citera
2009-03-02, 09:01
Medlem
Tha Bounces avatar
Någon som kommer ihåg ett väldigt gammal spel som utspelar sig runt den förhistoriska tiden? Vet inte vad det gick ut på (jag var bara barnet på den tiden) men man var tvungen att överleva genom att jaga. Man kunde även tämja dom olika djuren som man stötte på (vid encounters blev spelet sidescroller) och en sak som stod ut väldigt mycket var tillverkningen av flintavapen, där man var tvungen att hugga precis rätt annars så gick det sönder. Kommer bara ihåg i bilder så kan tyvärr inte beskriva mer (förutom att det var ett VÄLDIGT svårt spel), men jag hoppas någon annan kommer ihåg detta underbara spel!
Citera
2009-03-02, 17:05
Medlem
Rörläggarspel

Jag söker ett spel som jag hade på en gammal dator förr i tiden när man inte kunde spela på internet, om man inte ville bo i en kartong dvs.

I spelet skulle man lägga ut rör från ett ställe till ett annat som vattnet kunde rinna igenom, mer än så kommer jag inte ihåg förrutom att vattnet var grönt och resten var grått =p Är nog ganska säker på att något med PIPE fanns med i namnet.

Har sökt som fasen på google men bara hittat en massa liknande, dock mycket tråkigare, vill ju ha orginalet!
Citera
2009-03-02, 17:08
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agatonkommer
Jag söker ett spel som jag hade på en gammal dator förr i tiden när man inte kunde spela på internet, om man inte ville bo i en kartong dvs.

I spelet skulle man lägga ut rör från ett ställe till ett annat som vattnet kunde rinna igenom, mer än så kommer jag inte ihåg förrutom att vattnet var grönt och resten var grått =p Är nog ganska säker på att något med PIPE fanns med i namnet.

Har sökt som fasen på google men bara hittat en massa liknande, dock mycket tråkigare, vill ju ha orginalet!

Om det är pipe dream så älskar jag dig. Det var ett av mina favoritspel som liten knatt.

Kan förövrigt också vara Pipe Mania du tänker på. Hur som helst är båda bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in