2007-10-01, 22:42
Medlem
Skulle uppskatta om någon kunde tipsa om något schysst spel till ps2an som man kan spela 2st samtidigt på.

Gärna nåt spel med lite kötta av, typ som God of War
Citera
2007-10-02, 10:28
Medlem
chilli__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Han sa ju inte att man inte kunde göra det.
Han sa ju bara att det inte var det han sökte och att G mod var lite komplicerat
Precis
Citera
2007-10-02, 17:06
Medlem
Linjos avatar
Av förklarliga skäl har jag inte orkat dra igenom hela tråden så det kan bli en gammal fråga som tas upp igen:

Finns det något bra alternativ till wow? Har tröttnat på dess mentalitet där det blev för mycket grinding, skulle vilja ha ett spel som bygger mer på darkfall onlines stil (ett kommande mmorpg-spel där lvl-systemet är borttaget och man istället lvlar upp sina skills genom att använda dem).

Det finns ju en del spel som ska komma men jag har inte lust att vänta så tipsa bara om spel som finns just nu tack

/Linjo
Citera
2007-10-02, 17:38
Medlem
Remslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linjo
Av förklarliga skäl har jag inte orkat dra igenom hela tråden så det kan bli en gammal fråga som tas upp igen:

Finns det något bra alternativ till wow? Har tröttnat på dess mentalitet där det blev för mycket grinding, skulle vilja ha ett spel som bygger mer på darkfall onlines stil (ett kommande mmorpg-spel där lvl-systemet är borttaget och man istället lvlar upp sina skills genom att använda dem).

Det finns ju en del spel som ska komma men jag har inte lust att vänta så tipsa bara om spel som finns just nu tack

/Linjo
Guild Wars?
Citera
2007-10-02, 20:35
Medlem
Linjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remslem
Guild Wars?

Ska kolla upp det, har för mig jag har tittat på det tidigare men vet inte vad som avskräckte mig då, hur är möjligheterna i spelet? finns det lika mycket att göra som i World of Warcraft?
Citera
2007-10-02, 22:58
Medlem
orkzs avatar
Jag söker ett spel som inte kräver mer än mellan 30-60 minuter av min tid varje dag för att jag ska kunna utvecklas i det maximalt. Det ska vara beroendeframkallande och jag vill inte börja på något som tar lång tid att komma ifatt de övriga.

Jag söker alltså även spel på internet, inga flashspel bara

Någon som har nått tips?
Citera
2007-10-02, 23:23
Moderator
Falukropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orkz
Jag söker ett spel som inte kräver mer än mellan 30-60 minuter av min tid varje dag för att jag ska kunna utvecklas i det maximalt. Det ska vara beroendeframkallande och jag vill inte börja på något som tar lång tid att komma ifatt de övriga.

Jag söker alltså även spel på internet, inga flashspel bara

Någon som har nått tips?

Planetside kanske vore nåt för dig då.

Problemet med spel som går snabbt att komma upp i toppen på är att de på nåt sätt tappar sin mening för många. Det blir liksom inte det där "beroendet" som du snackar om :>
Citera
2007-10-03, 00:23
Medlem
orkzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukropp
Planetside kanske vore nåt för dig då.

Problemet med spel som går snabbt att komma upp i toppen på är att de på nåt sätt tappar sin mening för många. Det blir liksom inte det där "beroendet" som du snackar om :>

Nej det kanske säger emot sig själv lite grann, men ett lysande exempel på vad jag menar är Utopia som startar om var tredje månad så alla nya får en chans igen. Jag registrerade ett account där nu, ska bli kul att testa.
Citera
2007-10-03, 19:20
Medlem
kligs avatar
Jag skriver för att jag inte orkar leta igenom hela tråden på 77sid
Jag söker ett spel som fanns på SuperNES och jag kommer ihåg att det hadlade om en ninja "Super Ninja" eller något hette det.
Det gjordes också en film av den och det är den jag vill åt
Men spelet har slängts och minnena följde med ,
och nu kan jag inte få ur det ur hjärnan
så om ni vet nåt om vad jag menar så skriv här eller PM:a

//Klig
Citera
2007-10-03, 22:03
Medlem
hollos avatar
Jag hade ett NES-spel som jag lirade jämt när jag var liten. Det var typ grodor eller nåt annat grönt som ramlade ner i mitten, och så skulle man skjuta eller nåt typ eller nåt nästan. Någon som vet?
Citera
2007-10-03, 22:09
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hollo
Jag hade ett NES-spel som jag lirade jämt när jag var liten. Det var typ grodor eller nåt annat grönt som ramlade ner i mitten, och så skulle man skjuta eller nåt typ eller nåt nästan. Någon som vet?
Skriv en vettigare förklaring för helvete.

I övrigt kan du kolla upp Battletoads eftersom det innehåller grodor och just groder är det enda ur din förklaring som jag förstår.
Citera
2007-10-03, 22:11
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klig
Jag skriver för att jag inte orkar leta igenom hela tråden på 77sid
Jag söker ett spel som fanns på SuperNES och jag kommer ihåg att det hadlade om en ninja "Super Ninja" eller något hette det.
Det gjordes också en film av den och det är den jag vill åt
Men spelet har slängts och minnena följde med ,
och nu kan jag inte få ur det ur hjärnan
så om ni vet nåt om vad jag menar så skriv här eller PM:a

//Klig
Det enda spel med ordet "ninja" i titeln som jag kan komma på för tillfället som dessutom finns som film är 3 Ninjas Kick Back. Eller vad fan... Teenage Mutant Ninja Turtles finns ju också men det är nog inte vad du är ute efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in