2007-09-30, 10:08
Medlem
F5MMANs avatar
Tredje person spel

Söker tredje person spel till xbox 360.

Och som jag sade innan, jag älskar spel med frihet, där man kan dels göra uppdrag eller bara cruisa/gå runt. (Gta, TPS etc)

Tycker dock inte om First person shooter spel till konsoler, de gör sig bäst på dator. Det är third person som gäller för mig.
Citera
2007-09-30, 11:26
Medlem
helthemligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F5MMAN
Söker tredje person spel till xbox 360.

Och som jag sade innan, jag älskar spel med frihet, där man kan dels göra uppdrag eller bara cruisa/gå runt. (Gta, TPS etc)

Tycker dock inte om First person shooter spel till konsoler, de gör sig bäst på dator. Det är third person som gäller för mig.

De fyra roliga jag vet om: Crackdown, Saints row (lite osäker), Dead rising, Oblivion

så trist att min box är bannad =(
Citera
2007-10-01, 05:55
Medlem
tjaboooos avatar
Finns det några roliga spel där man kan köra runt med pansarvagn och spränga andra små pansarvagnar medans man kör över en å annan soldat ?
Lite typ som man gör i CoD 2
Citera
2007-10-01, 17:07
Medlem
elelitos avatar
Finns det inga Monkey Island III liknande spel? nya.
Citera
2007-10-01, 17:21
Medlem
Remslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elelito
Finns det inga Monkey Island III liknande spel? nya.
Genren har varit död ett tag.
Och inget kommer ändå i närheten av MI.

Grim Fandango är inte direkt nytt, men det ska du spela.
Citera
2007-10-01, 17:52
Medlem
chilli__s avatar
Jag vet inte om det räknas som spel , men en mod eller bana där man kan leka med Half-Life 2 fysiken skulle vara kul tycker jag , vore tacksam för svar : )

MVH /chilli
Citera
2007-10-01, 19:32
Medlem
Faderkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chilli__
Jag vet inte om det räknas som spel , men en mod eller bana där man kan leka med Half-Life 2 fysiken skulle vara kul tycker jag , vore tacksam för svar : )

MVH /chilli
Garry's Mod 9 är precis vad du söker. Garry's Mod 10 måste man tyvärr betala för.
Citera
2007-10-01, 19:52
Medlem
Shejkens avatar
Jag skulle vilja ha tips på ett first eller third-person shooter spel som mestadels går ut på att döda. Jag vill inte tänka för mycket utan som sagt mest mörda saker. Det får inte vara för lätt heller.

Spelet skall vara till xbox, dator eller wii. Dock inte nyare än Doom 3 ifall det är datorspel som gäller, då min burk börjar bli VÄLDIGT gammal

Andra spel som jag har spelat av denna typ är Postal 2, Doom 3, Half-Life (?).

Oj ny blev det mycket krav!

Tack på förhand,
Shejken
Citera
2007-10-01, 20:00
Medlem
ojns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shejken
Jag skulle vilja ha tips på ett first eller third-person shooter spel som mestadels går ut på att döda.
Manhunt kanske.
Condemned Criminal Origins är bra också, men kanske lite väl "nytt".
Citera
2007-10-01, 22:10
Medlem
chilli__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faderkaka
Garry's Mod 9 är precis vad du söker. Garry's Mod 10 måste man tyvärr betala för.
Nej det är ine det jag söker , har redan det och tycker att det är lite komplicerat . Jag sökerk efter nagon bana dom visade pa nagon trailer när spelet inte ens var ute.
Citera
2007-10-01, 22:18
Medlem
Dralnurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chilli__
Nej det är ine det jag söker , har redan det och tycker att det är lite komplicerat . Jag sökerk efter nagon bana dom visade pa nagon trailer när spelet inte ens var ute.

Om de visade det innan spelet ens var ute, så var det nog bara en bana de använde för att, just det, visa upp fysiken. Du får nog maila Valve angående den banan.

Hursomhelst, om Garrys mod inte är en mod där man kan leka med fysiken just så som du säger, så heter jag Urban.
Citera
2007-10-01, 22:21
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dralnur
Om de visade det innan spelet ens var ute, så var det nog bara en bana de använde för att, just det, visa upp fysiken. Du får nog maila Valve angående den banan.

Hursomhelst, om Garrys mod inte är en mod där man kan leka med fysiken just så som du säger, så heter jag Urban.

Han sa ju inte att man inte kunde göra det.
Han sa ju bara att det inte var det han sökte och att G mod var lite komplicerat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in