Jag söker detta spel, som jag spelade för en herrans massa år sen (typ 9-10?)
på den tiden där man satt med en av den tidens värstingar: en p2 266
vad jag minns: ett krig/action spel. man var ledare för ett gäng, och jag tror man hade 3-4st lagkamrater med sej. man styrde med musen och sköt med musknappen har jag för mej, man kunde ge order till lagkamraterna med F-knapparna. Man börjar spelet genom att stå på en hög pelare och ska flyga in på en plattform. det fanns även några fler pelare runtomkring dit man kunde flyga å hämta diverse grejer man behövde. man flög genom att hålla nere space har jag för mej, men kunde bara göra det ett kort tag för det tog snabbt slut.
hursomhelst, väl inne på fast mark mötte man jättelika insekter å dylikt och det fanns stora insektsbon(tror jag att det var iaf), nå sorts stora svampar, som man kunde flyga upp på och lägga en sprängladdning. sen var det en liten kraftmätare(en horisontell stapel) över spelarna. om det var över medspelarna eller över fienden minns jag inte....
när man hade utplånat tillräckligt med insekter å dylikt och sprängt en massa bon så kom det nåt sorts rymdskepp och hämtade upp en har jag ett svagt minne av