2010-05-30, 22:34
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V1P3R
Men det har väl inget online? Men ska jag skaffa MGS4 eller Uncharted 2?
MGS4 går att spela online, av dom spelen skulle jag välja MGS4.
Citera
2010-05-31, 00:53
Medlem
Fapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sixfeetunder
Det råkar inte vara något utav Loaded eller dess uppföljare; RE-Loaded du söker?

De var de spelen. Tackar !
Citera
2010-05-31, 19:06
Medlem
V1P3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doulos
MGS4 går att spela online, av dom spelen skulle jag välja MGS4.
Jag ska se om jag hittar det begangnat på game.
Citera
2010-05-31, 21:18
Medlem
Precis spelat igenom COD 4 Modern Warfare. Tyckte det var jävligt bra, men klarade ut det väldigt snabbt. Planerar att köpa Modern Warfare 2 inom kort, men först ska jag köpa något annan under tiden.

Det jag söker är något liknande egentligen, men som inte är just Modern Warfare. Det ska vara ett bra spel, men helst billigt. Gör inget om det inte är nytt, bara det fortfarande inte håller för låg klass i nutidens mått mätt eller vad man ska säga (grafikmässigt osv.).

Idéer?
Citera
2010-06-01, 05:17
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DownPoison
Precis spelat igenom COD 4 Modern Warfare. Tyckte det var jävligt bra, men klarade ut det väldigt snabbt. Planerar att köpa Modern Warfare 2 inom kort, men först ska jag köpa något annan under tiden.

Det jag söker är något liknande egentligen, men som inte är just Modern Warfare. Det ska vara ett bra spel, men helst billigt. Gör inget om det inte är nytt, bara det fortfarande inte håller för låg klass i nutidens mått mätt eller vad man ska säga (grafikmässigt osv.).

Idéer?
Call of Duty 2, om du inte redan spelat det, annars tycker jag du ska köpa Battlefield Bad company 2.
Citera
2010-06-01, 10:54
Medlem
Jag tycker om command & conquer spel och lirat red alert 3 och vanliga cnc3 rätt så mycket. Tycker allra bäst om campainuppdragen när man spelar som någon commandosoldat och smyger runt. Någon som har ett förslag som handlar enbart om det och som är kul och spelvärt? kört lite commandos, men inte samma sak och lite dålig grafik...
Citera
2010-06-01, 17:18
Medlem
kugarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DownPoison

Idéer?
Om du inte vill lägga ner så mycket pengar så kan du ju köpa Battlefield: Bad Company. Alltså det första i Bad Company-serien.
Citera
2010-06-01, 18:36
Medlem
Letar efter 2 spel

1 ganska nytt, ca 1år gammalt, ett peka,&klicka spel, som handlar om pirater, det är svenskt och man kan köpa det ngnstans,.

1 väldigt gammalt spel,
helikpoter 2d, man kör runt i städer och räddar folk, släcker bränder osv osv,

Någon som vet? vänligen skicka ett pm till mig
Citera
2010-06-01, 23:07
Medlem
haiguises avatar
Söker ett gammalt spel som jag minns att jag spelade på familjens gamla windows 95-burk.

Det var en 2d (duh) sidescroller med typ skräck-(om än barnslig skräck)tema. Man var en liten grabb i typ pyjamas och eventuellt keps, man hade definitivt en slangbella, och man sköt diverse zombies och fladdermöss, minns också att det fanns fällor och gående gröna händer. Tror pyjamasen var vit..

Brainstorma nu, tack på förhand
Citera
2010-06-01, 23:24
Avslutad
Ett spel i liknande stil med Monkey Island, på framsidan är det liemannen tror jag. Jag har det verkligen på tungan men kan inte komma på det, hjälp
Citera
2010-06-01, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hochas
Ett spel i liknande stil med Monkey Island, på framsidan är det liemannen tror jag. Jag har det verkligen på tungan men kan inte komma på det, hjälp

discworld?
Citera
2010-06-01, 23:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Smagg
discworld?

Nej, tack i alla fall. Det var väldigt länge sen jag spelade det, men har för mig huvudpersonen är ett skelett eller liemannen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in