2010-03-20, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SHEELA-NA-GIG
twisted metal?
vigilante 8?

Har väldigt svaga minnen om hur den såg ut exakt men det kan vara någon utav dem Tusen tack!
Citera
2010-03-20, 01:29
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av king_nilsson
någon som vet vart man kan få hem det klassiska spelet "discworld"? har googlat tills ögonen blöder, har inte hittat nått.

Du menar PC-spelet eller? Det bästa är nog att hålla koll på ebay och tradera.
Citera
2010-03-20, 03:07
Medlem
royahls avatar
Hej på er kära FBare.
Ska köpa en laptop imorgon (MSI CR620) som jag har tänkt använda på jobbet, jobbar nämligen natt med många "dö"-timmar att spendera. Har tidigare spelat en del Diablo II offline singleplayer vilket jag gillade. Söker nu ett Rollspel som kan spelas i Offlinemode Singleplayer, måste inte vara rollspel, jag är öppen för förslag.

Tack på förhand
Citera
2010-03-20, 10:04
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av royahl
Hej på er kära FBare.
Ska köpa en laptop imorgon (MSI CR620) som jag har tänkt använda på jobbet, jobbar nämligen natt med många "dö"-timmar att spendera. Har tidigare spelat en del Diablo II offline singleplayer vilket jag gillade. Söker nu ett Rollspel som kan spelas i Offlinemode Singleplayer, måste inte vara rollspel, jag är öppen för förslag.

Tack på förhand

Roliga spel offline annars är ju spel som drar sig lite mer åt strategi-hållet. Red Alert 2, Age of Empires 2, Civilization 3 eller 4, Warcraft 3 m.fl. Det är dessutom spel som inte kräver särskilt mycket.
Citera
2010-03-20, 12:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gronbuske
Du menar PC-spelet eller? Det bästa är nog att hålla koll på ebay och tradera.
jo pc
Citera
2010-03-20, 12:57
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av king_nilsson
jo pc
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=discworld+PC&_sacat=0&_dmpt=US_Fiction _Books&_odkw=discworld&_osacat=0&_trksid=p3286.c0. m270.l1313
Citera
2010-03-20, 22:30
Medlem
baaarrys avatar
Jag söker ett spel : det jag söker är ett spel ( Flygplan ) att du styr flygplan, landar med de i olika länder osv Väldigt tacksam om ni hjälper mig
Citera
2010-03-21, 02:31
Medlem
1800KELLYs avatar
Tjenare!

Jag efterlyser ett litet program som jag hade på en gammal bur för länge, länge sedan (Runt 1998-1999).

Programmet kördes hela tiden i bakgrunden och när man klickade upp det så fanns det ett gäng olika vapen som man kunde slå/skjuta sönder bakgrunden (skrivbordet) med.

Jag har för mig att det hette Toyz eller liknande det är dock inte så lätt att googla som ni kanske förstår.

Tacksam för hjälp!
Citera
2010-03-21, 11:23
Medlem
Jontalinens avatar
Söker ett spel som kom ut runt 1998, ungefär samtidigt som första Delta Force vill jag minnas.

Det är ett skräckspel som utspelar sig på ett slott. Minnas bara att spelet började i slottet, man letade upp en pistol och något monster med svärd kom mot dig.

Spelet var ett FPS väldigt inriktat på skräck. Vill minnas att förpackningen hade en snubbe i hatt bland flera på framsidan.

Väldigt klassiskt slott med riddarrustningar och röda mattor kombinerat med massa stearinljus. Vill nästan säga att riddarrustningarna längs korridoren vände sig och följde dig med blicken så att säga. Men kan blanda ihop det här med ett annat spel.

Tacksam för hjälp!
Citera
2010-03-21, 11:32
Medlem
ekmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1800KELLY
Tjenare!

Jag efterlyser ett litet program som jag hade på en gammal bur för länge, länge sedan (Runt 1998-1999).

Programmet kördes hela tiden i bakgrunden och när man klickade upp det så fanns det ett gäng olika vapen som man kunde slå/skjuta sönder bakgrunden (skrivbordet) med.

Jag har för mig att det hette Toyz eller liknande det är dock inte så lätt att googla som ni kanske förstår.

Tacksam för hjälp!
http://brianx.com/brrumoursdesktop.html
Kan det vara de?
Citera
2010-03-21, 16:29
Medlem
Fyra20s avatar
Jag söker inget spel men skulle vilja ha era åsikter om jag ska spela Mass Effect eller KotOR först, jag är ganska ny när det gäller RPG. TACK
Citera
2010-03-21, 18:12
Medlem
1800KELLYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekmannen
http://brianx.com/brrumoursdesktop.html
Kan det vara de?
Det var inte exakt det jag menade men tack i alla fall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera