Finns det några bra spel till 360 som har några månader på nacken? Som man kan få för en trehundring kanske. Funderat på Fallout 3, men har redan spelat det så det vore ju inte jättekul. Genre spelar mindre roll.
Saints Row 2
Gears of War 2
Brutal Legend
Några spel jag såg på spelbutiken för under 300. Fast de har ju mer än några månader på nacken, men är riktigt bra!
Jag är på jakt efter ett spel som heter Life Quest.
Utgivet av Big fish games.
Någon som vet av någon torrent som man inte behöver logga in för att få hem?
Tjenare, skulle vilja låna den här tråden nu lite.
Söker efter ett spel som är hyffsat gammal, från 5-10 år gammalt, man är en viking har jag för mig som i början springer runt i en liten vikingaby, lite senare i spelet så är man i en stor grotta med massa hinderbanor och simmande i vattnet.. Man kan även spela spelet online och då går det ut på att man bara slashar första motståndaren man ser, man kan även klättra runt lite och hoppa upp på olika saker för att jaga folk, man kan kasta sitt vapen på folk också har jag för mig.
Jag tror spelet heter något med Rome, Gladiator, Viking eller något, men inte riktigt säker.
Söker ett flygplans/helikopter-spel till ps3 eller pc. Senast jag spelade ett sånt spel var Hawx på pc (som jag tröttnat på) och någon av ace combat serien på ps2. Helst något som man kan spela online mot andra eller med varandra då man klara missions etc.
Söker ett flygplans/helikopter-spel till ps3 eller pc. Senast jag spelade ett sånt spel var Hawx på pc (som jag tröttnat på) och någon av ace combat serien på ps2. Helst något som man kan spela online mot andra eller med varandra då man klara missions etc.
en klassiker är ju Microsofts gamla dänga: Crimson Skies, vilket är mycket underhållande.
Finns det några bra spel till 360 som har några månader på nacken? Som man kan få för en trehundring kanske. Funderat på Fallout 3, men har redan spelat det så det vore ju inte jättekul. Genre spelar mindre roll.
Saints Row 2
Gears of War 2
Brutal Legend
Några spel jag såg på spelbutiken för under 300. Fast de har ju mer än några månader på nacken, men är riktigt bra!
GoW 2 har jag, men de andra har jag inte. Får ta o se nån review av dessa. Tack.
Testa sauerbraten, väldigt enformigt men kul ett tag iallafall och det kräver väldigt lite.
Call of Duty MW2 finns det ju 1 vs 1 på om ni vill slänga lite pengar på det annars kan ni ta Call of Duty 4. Unreal tournament-spelen duger också men de blir väldigt enformiga...
Varför inte Serious Sam?
Tack ska kolla på det.
Varken jag eller flickan tycker serious sam är kul. Över huvud taget.