2010-05-01, 19:40
Medlem
Redbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Finns det några bra spel till 360 som har några månader på nacken? Som man kan få för en trehundring kanske. Funderat på Fallout 3, men har redan spelat det så det vore ju inte jättekul. Genre spelar mindre roll.

Saints Row 2
Gears of War 2
Brutal Legend

Några spel jag såg på spelbutiken för under 300. Fast de har ju mer än några månader på nacken, men är riktigt bra!
Citera
2010-05-01, 20:51
Medlem
jacobzons avatar
Jag är på jakt efter ett spel som heter Life Quest.
Utgivet av Big fish games.
Någon som vet av någon torrent som man inte behöver logga in för att få hem?
Citera
2010-05-01, 21:18
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cesse
FPS med väldigt bra story. Inte allt för gammalt då jag är lite kräsen när det gäller grafiken.

Har spelat alla CoD så de är att utesluta.

operation flashpoint =)
Citera
2010-05-01, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axulandur
Tjenare, skulle vilja låna den här tråden nu lite.

Söker efter ett spel som är hyffsat gammal, från 5-10 år gammalt, man är en viking har jag för mig som i början springer runt i en liten vikingaby, lite senare i spelet så är man i en stor grotta med massa hinderbanor och simmande i vattnet.. Man kan även spela spelet online och då går det ut på att man bara slashar första motståndaren man ser, man kan även klättra runt lite och hoppa upp på olika saker för att jaga folk, man kan kasta sitt vapen på folk också har jag för mig.

Jag tror spelet heter något med Rome, Gladiator, Viking eller något, men inte riktigt säker.

tack på förhand

Rune halls of valhalla kanske?
Citera
2010-05-01, 22:11
Moderator
MondoBizarros avatar
Infogade tråden Requests och tips på spel
/Mod

Citera
2010-05-01, 22:36
Medlem
Söker ett flygplans/helikopter-spel till ps3 eller pc. Senast jag spelade ett sånt spel var Hawx på pc (som jag tröttnat på) och någon av ace combat serien på ps2. Helst något som man kan spela online mot andra eller med varandra då man klara missions etc.
Citera
2010-05-01, 23:09
Medlem
grithors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zarrelito
operation flashpoint =)

Fan det måste man installera igen..
Bästa krigssimulatorn helt klart.
Citera
2010-05-01, 23:14
Medlem
jeanthss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kharabirasak
Söker ett flygplans/helikopter-spel till ps3 eller pc. Senast jag spelade ett sånt spel var Hawx på pc (som jag tröttnat på) och någon av ace combat serien på ps2. Helst något som man kan spela online mot andra eller med varandra då man klara missions etc.

en klassiker är ju Microsofts gamla dänga: Crimson Skies, vilket är mycket underhållande.

Hoppla! hittade ett nyare, dock ej testat!
http://www.microsoft.com/games/en-US/Games/Pages/battlestationspacific.aspx
Citera
2010-05-02, 01:13
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redberg
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Finns det några bra spel till 360 som har några månader på nacken? Som man kan få för en trehundring kanske. Funderat på Fallout 3, men har redan spelat det så det vore ju inte jättekul. Genre spelar mindre roll.
Saints Row 2
Gears of War 2
Brutal Legend

Några spel jag såg på spelbutiken för under 300. Fast de har ju mer än några månader på nacken, men är riktigt bra!

GoW 2 har jag, men de andra har jag inte. Får ta o se nån review av dessa. Tack.
Citera
2010-05-02, 14:21
Medlem
kvasifilosofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grithor
Låter som ett spel ur Dynasty Warriors serien.

Såg det ut ungefär såhär eller liknande?

http://snagwiremedia.com/wp-content/uploads/2008/08/dynasty-warriors-6-pc-ps2.jpg
http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/821/821230/dynasty-warriors-6-20070919050733946.jpg
http://xboxmedia.gamespy.com/xbox/image/article/638/638066/dynasty-warriors-5-20050801110042689.jpg

det liknar det ska söka vidare lite
Citera
2010-05-02, 20:58
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronbuske
Testa sauerbraten, väldigt enformigt men kul ett tag iallafall och det kräver väldigt lite.

Call of Duty MW2 finns det ju 1 vs 1 på om ni vill slänga lite pengar på det annars kan ni ta Call of Duty 4. Unreal tournament-spelen duger också men de blir väldigt enformiga...

Varför inte Serious Sam?

Tack ska kolla på det.

Varken jag eller flickan tycker serious sam är kul. Över huvud taget.
Citera
2010-05-03, 13:52
Medlem
tips på strategiska spel som påminner om europa universalis och/eller ufospelen.

jag är rätt slötänkt så spel som warcraft 3, starcraft och dylikt där man måste vara snabb i sina reaktioner tycker jag inte om så mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in