2010-03-19, 18:55
Medlem
majorapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dennis.yar
Söker spel som inkluderar mycket taktik/smygande. Ett lönnmördarspel så att säga. Har tidigare spelat "Hitman: Blood money" som jag tyckte gott om. Jag blev inte helt såld av assassins creed då det var, väldigt väldigt enkelt och innehöll noll taktik/smygande.

Det ska vara till PC!

Tack på förhand!

Har du spelat de tidigare Hitman-spelen?
Hitman 2: Silent Assassin tycker jag är bäst av dem.

Annars finns Thief 1 & 2. Väldigt gamla men roliga medeltid/steampunk-smygare. Finns en trea som jag inte tycker är lika bra, dock bättre grafik.

Hidden & Dangerous 2. Smyga runt som kommandosoldat under andra världskriget. Varierade miljöer. En bana är på en glaciär, en annan i någon öken i Afrika.
Senast redigerad av majorapa 2010-03-19 kl. 18:58.
Citera
2010-03-19, 22:57
Medlem
ja söker namnet på ett super nintendo spel, spelade de när jag var liten..
minns inte mycket alls från spelet.. de jag minns är att man är liten grabb (lik harry potter?)
och de handlar om någon magisk bok eller något i den stilen? första banan man spelar har jag för mig att man är på en kyrkogård, spelet är ett plattforms spel!

tacksam för svar
Citera
2010-03-19, 23:01
Medlem
Jag letar efter ett Playstation 1 spel. Spelet gick ut på att man fick välja bilar, tror att det fanns b la Viper och sen så kunde man utrusta bilarna med vapen, dvs. raketer osv. Banorna var rätt så stora, man åkte runt och skjöt på varann. Ruskigt bra spel kommer jag ihåg, någon som vet vad jag pratar om?
Citera
2010-03-19, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nikkopwn
Jag letar efter ett Playstation 1 spel. Spelet gick ut på att man fick välja bilar, tror att det fanns b la Viper och sen så kunde man utrusta bilarna med vapen, dvs. raketer osv. Banorna var rätt så stora, man åkte runt och skjöt på varann. Ruskigt bra spel kommer jag ihåg, någon som vet vad jag pratar om?

minns tyvär inte namnet på det, men känner verkligen igen vad du pratar om!
grymt spel vare juh
Citera
2010-03-19, 23:08
Medlem
SHEELA-NA-GIGs avatar
Citat:
twisted metal?
Citera
2010-03-19, 23:10
Medlem
SHEELA-NA-GIGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeanCarter
minns inte mycket alls från spelet.. de jag minns är att man är liten grabb (lik harry potter?)
och de handlar om någon magisk bok eller något i den stilen? första banan man spelar har jag för mig att man är på en kyrkogård, spelet är ett plattforms spel!

tacksam för svar
young merlin?
Senast redigerad av SHEELA-NA-GIG 2010-03-19 kl. 23:14.
Citera
2010-03-19, 23:13
Medlem
SHEELA-NA-GIGs avatar
.
Citera
2010-03-19, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SHEELA-NA-GIG
spelade du spelet på en svensk super nintendo-maskin? dvs spelet var släppt i sverige? vilken funktion hade den magiska boken i spelet?

yes den var släppt i sverige!
som sagt minns jättedåligt.. men har för mig att man samlade sidor till den..
tyvär har jag inte mycket mer att komma med.. några förslag?
Citera
2010-03-19, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SeanCarter

tacksam för svar

Spelet du söker är Pagemaster.
Citera
2010-03-19, 23:17
Medlem
SHEELA-NA-GIGs avatar
Citat:
twisted metal?
vigilante 8?
Citera
2010-03-19, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manual
Spelet du söker är Pagemaster.

tusen tack!
Citera
2010-03-20, 00:34
Bannlyst
någon som vet vart man kan få hem det klassiska spelet "discworld"? har googlat tills ögonen blöder, har inte hittat nått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in