2010-01-20, 19:55
Medlem
David_Villas avatar
Söker ett spel där som man laddade ner gratis på en sida. Man körde med bilar på "overkliga" banor, hoppade osv. Man tävlade mot andra spelare, så det är inte singleplayer.

Typ samma stuk som detta spel:

http://www.jesper.nu/onlinespel/motor/5600-stuntmania/
fast där man ska köra på en bana och göra stunt.
Citera
2010-01-20, 20:21
Medlem
toffeltjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_Villa
Söker ett spel där som man laddade ner gratis på en sida. Man körde med bilar på "overkliga" banor, hoppade osv. Man tävlade mot andra spelare, så det är inte singleplayer.

Typ samma stuk som detta spel:

http://www.jesper.nu/onlinespel/motor/5600-stuntmania/
fast där man ska köra på en bana och göra stunt.

trackmania
Citera
2010-01-20, 20:23
Medlem
David_Villas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toffeltjuven
trackmania

Tack!
Citera
2010-01-20, 22:40
Medlem
109740s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Gears of War, Kane & Lynch eller Army of Two kanske.
Jag kan dock inte säga något om kvaliteten på de två sistnämnda

Kane & Lynch är skräp. Försökte byta in det, blev erbjuden en femma.

Army of Two är däremot guld.
Citera
2010-01-20, 23:53
Medlem
Racerbyces avatar
Jag lirade en del redan på Commodore 64, och på den tiden var kampsporter typ karate och kung fu populära i många spel. Finns det något bra spel för Xbox 360 i denna genre? Tekken och Street Fighter i all ära, men jag tänker mer på mer realistiska och "äkta" karatespel?

Och finns det något spel typ den gamla arkadklassikern Double Dragon där man går omkring med en snubbe och fightas mot olika gäng i gatumiljö?
Citera
2010-01-21, 00:21
Medlem
Biceps avatar
Kom igen :/ Ingen som känner till mitt slimespel???
Citera
2010-01-21, 04:45
Medlem
Risplockarns avatar
Söker city-builders såsom Tropico serien, Anno serien, Zeus, osv.
Citera
2010-01-21, 08:16
Medlem
Ender.Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajshund
Jag söker ett spel som är likt Manhunt eller GTA San Andreas och IV. Eller annat "tortyr spel" som Postal2

Du får väl vänta på Postal 3, och medans du väntar så kan du kolla in utvecklarnas egna filmer om spelet. Verkar bli en mycket bra uppföljare...
Citera
2010-01-21, 08:17
Medlem
Ender.Ws avatar
Jag provar igen:

Jag söker ett spel som jag spelade i slutet av 90 talet. Ett gratis litet skojigt spel som fans både till Pc & Mac.

Det gick ut på att man skulle flytta en prick i ett rutnät, dock fick man bara x antal flyttningar på sig.

Kommer inte alls ihåg vad det hette. Nån som har nån förslag?
Citera
2010-01-21, 14:43
Medlem
Jag letar efter ett spel som kom ut någon gång runt 2004-2007 har helt glömt av vad det heter..

Kom att tänka på spelet när jag såg filmen Gamer http://www.imdb.com/title/tt1034032/

Handlingen är väldigt enkel: Du är en person som är med i en turnering där du springer runt och dödar människor för att få ihop så mycket poäng som möjligt. Ju snabbare du dödar ju högre combo bygger du upp. Det finns olika spelstilar som sprintlopp och en version som gick ut på att hålla sig kvar på ett å samma ställe så länge som möjligt.

Sprintloppet gick på tid och hann man inte fram i tid så dog du eftersom du hade ett chip inopererat i hjärnan som sprängdes.

Man valde mellan olika karaktärer som hade olika egenskaper gällande styrka och snabbhet och liknande.

Är det någon som vet vilket spel det är jag pratar om?
Citera
2010-01-21, 17:50
Medlem
Guushs avatar
Jag söker ett spel med världens bästa PvP system! Alltså, spelet ska va baserat på skills, personligen.

Tillräckligt sagt!
Citera
2010-01-21, 18:13
Medlem
Dexxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guush
Jag söker ett spel med världens bästa PvP system! Alltså, spelet ska va baserat på skills, personligen.

Tillräckligt sagt!

Gunz online är rätt mycket skills, fast det är lite grå-gammal grafik. Antar att det vägs upp av att det är gratis.

Till frågan: Jag letar efter något mysigt spel ( Vad som helst, utom strategi. ), som man kan spela länge utan att tröttna, som tex Fallout.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in