2010-01-19, 21:29
Medlem
knokkelmanns avatar
Har ni nå tips på nå sköna, rätt "lugna" PC-spel man kan sitta och lira medan man typ sitter och glor tv. Inget där man behöver sitta och ha 100% fokus konstant som typ fps-spel. Vill dock inte ha nå java-spel och liknande!!!
Har lirat och tröttnat på Heroes 3 och Sims 3 men de passade perfekt

Alla tips gillas!
Citera
2010-01-19, 21:47
Medlem
Jag söker spel liknande Commandos! Jag kommer ihåg att det släpptes nåt western spel i samma anda, men har glömt namnet.

Någon som vet?
Citera
2010-01-19, 21:49
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knokkelmann
Har ni nå tips på nå sköna, rätt "lugna" PC-spel man kan sitta och lira medan man typ sitter och glor tv. Inget där man behöver sitta och ha 100% fokus konstant som typ fps-spel. Vill dock inte ha nå java-spel och liknande!!!

Alla tips gillas!

Turbaserade spel borde passa som handen i handsken med andra ord. Civilization 4 kanske? Personligen är jag dock riktigt svag för Diablo II LoD när jag ser på tv framför datorn. Perfekt att sitta och nöta någon boss medans man fokuserar på annat.
Citera
2010-01-19, 21:49
Medlem
vim_mortiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smiskzor
Nej det var d inte...

Kan det vara något nytt silent hill eller kanske fear 2 du tänker på då ?
Citera
2010-01-19, 21:55
Medlem
Sixfeetunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bett
Jag söker spel liknande Commandos! Jag kommer ihåg att det släpptes nåt western spel i samma anda, men har glömt namnet.

Någon som vet?

Commandos 2 finns ju också Desperados Wanted: Dead or Alive som du syftade på.
Citera
2010-01-19, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sixfeetunder
Commandos 2 finns ju också Desperados Wanted: Dead or Alive som du syftade på.

Yes, och Commandos 3! ^^ Men jag har lirat igenom serien.

Tack för svaret, det var Desperados jag sökte, men gärna fler spel i samma typ av genre.
Citera
2010-01-19, 22:11
Medlem
Sixfeetunders avatar
Citat:

Tack för svaret, det var Desperados jag sökte, men gärna fler spel i samma typ av genre.

Ah, visste inte om att det fanns en 3:a med.

Du bör spana in följande spel med då:
Robin Hood: The Legend of Sherwood
Korea: Forgotten Conflict
Jagged Alliance 2-3
Citera
2010-01-20, 11:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knokkelmann

Alla tips gillas!

Medieval Total War och Empire Total War är riktigt sköna lugna turbaserade spel.
I själva krigen kan man ju pausa och sånt så man behöver ju inte ha 100% koll på de
Citera
2010-01-20, 12:47
Bannlyst
Torture Game ?
Citera
2010-01-20, 13:30
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:

Helldorado
Citera
2010-01-20, 19:15
Bannlyst
Jag söker tips på konsollspel, xbox360, där man kan lira co-op tillsammans med en polare. Ett tag lirade vi Resident Evil 5. Säga vad man vill om spelet i övrigt men att lira co-op tillsammans är riktigt roligt. Det behöver inte vara i samma genre, bara ett spel där man lirar tillsammans i kampanj eller story-mode.
Citera
2010-01-20, 19:20
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PallarN
Jag söker tips på konsollspel, xbox360, där man kan lira co-op tillsammans med en polare. Ett tag lirade vi Resident Evil 5. Säga vad man vill om spelet i övrigt men att lira co-op tillsammans är riktigt roligt. Det behöver inte vara i samma genre, bara ett spel där man lirar tillsammans i kampanj eller story-mode.

Gears of War, Kane & Lynch eller Army of Two kanske.
Jag kan dock inte säga något om kvaliteten på de två sistnämnda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in