2008-07-17, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Most Wanted
Tropico (2001) / Tropico 2 Pirate Cove (2003)

Eftersom du nämner turister så lär det ju vara ettan.

Yay! Tackar!
Citera
2008-07-17, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists
Är storyn det viktigaste så ska du verkligen ge KotOR en till chans.. Mass Effect kanske skulle vara något?

Okej, jag ska ge KotOR en ny chans. Antagligen blir det bättre när jag kommer in i spelet, tyckte det var lite klyscha "Jag har tappat minnet och nu måste jag ut på en resa för att rädda världen" och tappar därav intresset. Mass effect: tyvärr äger inte några konsoller endast en PC!

Någon som kan rekommendera The Witcher?

Tack.
Citera
2008-07-17, 18:31
Medlem
Exabytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicklo
Okej, jag ska ge KotOR en ny chans. Antagligen blir det bättre när jag kommer in i spelet, tyckte det var lite klyscha "Jag har tappat minnet och nu måste jag ut på en resa för att rädda världen" och tappar därav intresset. Mass effect: tyvärr äger inte några konsoller endast en PC!

Tack.

Mass Effect finns till PC.
Citera
2008-07-18, 01:02
Medlem
Citat:

Tack.
The witcher är riktigt roligt.
Jag spelade det med skitgrafikkort förut och innan dem patcha.
Finns mycket att göra-
Citera
2008-07-18, 02:42
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:

Haha, av någon anledning verkar det som att de flesta riktiga mästerverksrollspelen bygger på minnesförlust. KotOR, Planescape: Torment och nu senast NWN2-tillägget (som jag glömt namnet på).
Citera
2008-07-18, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeTZeR
The witcher är riktigt roligt.
Jag spelade det med skitgrafikkort förut och innan dem patcha.
Finns mycket att göra-

Okej låter bra! Har tittat på tittat på lite trailers, det ser kul ut. Fått tag i det och spelat känns som ett bra spel, men det laggar. Har minimum req för spelet.

Citat:
Ursprungligen postat av Exabyte
Mass Effect finns till PC.
Skall genast inspektera!

Citat:
Ursprungligen postat av SkinnyFists
Haha, av någon anledning verkar det som att de flesta riktiga mästerverksrollspelen bygger på minnesförlust. KotOR, Planescape: Torment och nu senast NWN2-tillägget (som jag glömt namnet på).

Spelade en timma till tyckte inte det var något vidare! Jag ger inte upp än dock. The Witcher, Oblivion, FFX, Bauldur's Gate 2: Shadows of Amn börjar även med minnesförlusten om jag inte missminner() mig.

Tack för eran hjälp.
Citera
2008-07-18, 08:14
Medlem
Samwises avatar
Jag vill ha ett relativt nytt spel med bra story, typ som Mass effect, ge mig ett spel som är så jävla snuskigt episkt tack!
Citera
2008-07-18, 09:54
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samwise
Jag vill ha ett relativt nytt spel med bra story, typ som Mass effect, ge mig ett spel som är så jävla snuskigt episkt tack!

Bioshock är ganska nytt och har en riktigt bra story.
Citera
2008-07-18, 10:40
Medlem
Paranoixs avatar
Rpg?

söker ett bra RPG spel till PC eller PS3 i typ med secret of mana serien till snes, älskar sånna spel där storyn är lång och man får välja karaktär och bygga från det, älskar FF serien och väntar nu på FF13 men innan dess så vill jag ha nåt annat kul å spela

har egentligen spelat egenom de flesta så flera alternativ vore bra
Citera
2008-07-18, 12:48
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paranoix
söker ett bra RPG spel till PC eller PS3 i typ med secret of mana serien till snes, älskar sånna spel där storyn är lång och man får välja karaktär och bygga från det, älskar FF serien och väntar nu på FF13 men innan dess så vill jag ha nåt annat kul å spela

har egentligen spelat egenom de flesta så flera alternativ vore bra

som folk nämnt, Mass effect. Det måste man bara lira
Citera
2008-07-18, 13:12
Medlem
Paranoixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
som folk nämnt, Mass effect. Det måste man bara lira

har jag redan testat det =) bra spel men tänkte mer åt 2d eran, alltså secret of mana, gillade även spelet NOX om nån kommer ihåg det?
Citera
2008-07-18, 13:20
Medlem
Snälla Hjälp!

Jag har nyligen dragit fram mitt gammla playstation 1 och har börjat ladda ber en massa spel,
Har hittat en massa gammla favoriter. Men saknar Tombrider 2
Och på grund av Tombrider filmen så är det svårt att hitta torrenter med psx spelet :l Mitt playstation är "chippat" så det tar både
PAL och NTCU.

Skulle vara tacksam om någon visste var jag kan hitta en Tombrider 2 psx Torrent.

Ps. den enda torrent jag hittade var en med alla tobrider spel, på piratebay, men 1an och 2an fungerar inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in