2009-12-03, 18:33
Medlem
Letar efter ett spel där geleklumpar spelar badminton.

Det är ett onlinespel. Man kan vara 4 spelare men även singelplayer mot datorsimulerad spelare, och man är som 4 geleklumpar som spelar badminton. Man ska få över en boll på andra sidan nätet och kommer den på marken så får man poäng. Fanns även dodgeball och massa andra sporter.

Någon som vet vilket spel jag menar?
Citera
2009-12-03, 18:53
Medlem
RyskReverss avatar
SlimeGames

Citat:
Ursprungligen postat av juppjupp18
Det är ett onlinespel. Man kan vara 4 spelare men även singelplayer mot datorsimulerad spelare, och man är som 4 geleklumpar som spelar badminton. Man ska få över en boll på andra sidan nätet och kommer den på marken så får man poäng. Fanns även dodgeball och massa andra sporter.

Någon som vet vilket spel jag menar?
http://homepage.ntlworld.com/bartle/
Citera
2009-12-03, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RyskRevers
http://homepage.ntlworld.com/bartle/

TACK!
Citera
2009-12-04, 00:24
Medlem
blåljuss avatar
Ska jag köpa Dragon Age eller Batman Arkblabla? Till Xbox360.

Saker jag inte gillar: Aliens, spel i rymden, saker som har med rymden eller aliens att göra.
Citera
2009-12-05, 02:18
Medlem
Söker ett gammalt spel som jag lirade när jag var mindre.. Allt jag kommer ihåg är att man var en detektiv som smög omkring på olika fester (el liknande). Finns fan inte mycket mer att säga egentligen. Dock får jag upp en bild av Doktor Kosmos (http://4.bp.blogspot.com/_kmJJBgtDzVg/R8Mzlgk4pcI/AAAAAAAAAAg/AzsJ-ozG6ZM/s320/dr+kosmos.bmp) när jag tänker på spelet.. Vet ej om det har några som helst likheter men den bilden får jag upp och har namnet och mer utav handligen på tungan, behöver bara lite hjälp
Citera
2009-12-05, 07:57
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Söker ett spel som är som Transport Tycoon. Jag hade demot för några år sedan. Det som skiljer detta från TT är att man bara styr ett bussbolag. Bygger nya hållplatser och gör olika "routes" för bussarna att åka. Köper in nya bussar, där man kan välja bland olika modeller av bussar. Ja ett vanligt tycoon helt enkelt fast man äger ett bussbolag.

Någon som vet vad det heter? Letat som en idiot och tankat hem massa tråkiga tycoon som Railroad och TT och allt vad de hette. Sökt på Bus tycoon men hittar det ändå inte, och är inte helt säker på att detta är rätt namn.

Tacksam om någon kan hitta det då det var väldigt roligt som jag minns det iallafall.
Citera
2009-12-05, 09:09
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
Söker ett spel som är som Transport Tycoon. Jag hade demot för några år sedan. Det som skiljer detta från TT är att man bara styr ett bussbolag. Bygger nya hållplatser och gör olika "routes" för bussarna att åka. Köper in nya bussar, där man kan välja bland olika modeller av bussar. Ja ett vanligt tycoon helt enkelt fast man äger ett bussbolag.

Någon som vet vad det heter? Letat som en idiot och tankat hem massa tråkiga tycoon som Railroad och TT och allt vad de hette. Sökt på Bus tycoon men hittar det ändå inte, och är inte helt säker på att detta är rätt namn.

Tacksam om någon kan hitta det då det var väldigt roligt som jag minns det iallafall.
Nvm, jag hittade det
Citera
2009-12-05, 14:24
Medlem
GrimFausts avatar
Söker inte ett spel, men vill veta folks åsikter om Bioshock (inte tvåan). Har sett att det endast kostar 99 kronor på cdon och undrar ifall ni anser att det är värt de pengarna? Kändes inte lönt att starta en ny tråd bara om detta.
Citera
2009-12-05, 14:36
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrimFaust
Söker inte ett spel, men vill veta folks åsikter om Bioshock (inte tvåan). Har sett att det endast kostar 99 kronor på cdon och undrar ifall ni anser att det är värt de pengarna? Kändes inte lönt att starta en ny tråd bara om detta.

Kort och gott: JA! Klart värt 99:-. Ett underbart spel i min mening som alla bör ha spelat.
Citera
2009-12-05, 15:39
Medlem
TheKimpeNs avatar
Söker ett minispel där man är en liten gubbe med en korg på ryggen som man ska fånga bollarna i som motståndaren skjuter iväg och sedan ska man skjuta iväg dom mot motståndaren och det hela går ut på att motståndaren inte fångar bollen och den tar bort ett av blocken som utgör golvet och när alla block är borta så trillar man ner och förlorar. Det ser ut ungefär såhär:

http://data.fuskbugg.se/skalman01/majs.jpg
Citera
2009-12-05, 15:51
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrimFaust

Såklart det är värt det.
Citera
2009-12-05, 18:36
Medlem
ensiferums avatar
Har minnen av att jag fick en demo av en polare 2004 tror jag det var.. Äuhm, har för mig att man lirade en kvinna, och jag kommer ihåg att en bana var på ett flygplan och i den andra någon stad/hotell när man sköt araber..

Var alltså ett FPS i fråga, hade för mig att det var Nine Lives men efter en del googlande blev jag osäker, "UP", någon sorts förkortning, ringer också en del klockor..

Någon som har någon koll på vilket spel det är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in