2009-08-25, 15:49
Medlem
NestTests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David9
Spelade det här spelet hos en kompis för ett tag sedan. Det var ungefär som snake. Man styrde en oändlig "orm"(alla hade olika färger). Om man åkte på någons annans svans eller om man åkte in i vägen så dog man. Den som överlever längst vinner. Jag tror namnet på spelet började på A, men jag är inte söker.
Achtung die kurve!
Citera
2009-08-25, 16:42
Medlem
finns det någon som vet var man kan hitta torrents till halo och halo 2 som xbox version?
Väldigt få som värkar ha det, gogglar man på de så får man väll några men utan seeds..
tack
Citera
2009-08-25, 16:49
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreeM
Precis! riktigt starkt o klura ut det från min beskrivning. Tack!
Psykhem var det som knäckte det
Citat:
Ursprungligen postat av Artcher
finns det någon som vet var man kan hitta torrents till halo och halo 2 som xbox version?
Väldigt få som värkar ha det, gogglar man på de så får man väll några men utan seeds..
tack
Kolla i fildelnings-delen.
Citat:
Ursprungligen postat av NestTest
Achtung die kurve!
Som finns med i samlingen USB of Epic Minigames!. Min sign
Citera
2009-08-25, 18:05
Medlem
Ramaskriets avatar
Spel som behandlar grottmänniskor?

Jag har gått och intresserat mig av stenåldern och ännu längre tillbaks i tiden. Eftersom jag också är mycket spelintresserad har jag försökt komma fram till om det finns några spel som fångar båda mina intressen.

Jag har en bild framför mig, eller snarare inom mig, där jag ser det perfekta spelet. Där börjar man som en man eller kvinna ute i naturen för en herrans massa år sedan - vi snackar flera tusentals år sedan. I spelet ska man sedan leta reda på en partner, bostad, mat och så vidare. Till slut utvecklas flocken som växer till sig och senare evolverar dem också. Upptäckter görs, uppfinningar utvecklas och det hela går mot modernare tider.

Finns det något spel som liknar det minsta? Jag är inte ute efter någon Age of Empires-version, utan det ska vara i ännu tidigare och mindre - närmare - skala. Det känns jättesvårt att förklara vad jag är ute efter, men jag har en sån jävla fixering kring det hela, men jag kan inte utveckla spel. Det får någon annan ta på sig.

Spel med grottmänniskor - finns det några?
Citera
2009-08-25, 18:06
Medlem
Supertramp01s avatar
Spore?
Citera
2009-08-25, 18:07
Medlem
Genastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veeoon
Dead Rising, dock har det lite mer än några månader på nacken. Men kul ändå.

Fy fan, har haft det spelet. Sålde. Var ju skittråkigt. Fastnade vid nån restaurang där en kille sprang runt uppe på taken o sköt på mig. Den jäveln fick jag inte tag på. Aja, fler tips?

Spel för 400 spänn till XBOX 360 eftersökes alltså.
Citera
2009-08-25, 18:07
Medlem
söker ett mmorpg som ska komma ut nu strax, eller som nyligen har kommit. Det är lite anime-stuk över det.

Mja det är väl allt jag kan säga, min kusin snacka om det och jag skulle kolla upp det men har tappat bort namnet. Vet inte heller vilken tillverkare det är.

Tacksam för snabba svar
Citera
2009-08-25, 18:29
Medlem
pedobear84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shroome
söker ett mmorpg som ska komma ut nu strax, eller som nyligen har kommit. Det är lite anime-stuk över det.

Mja det är väl allt jag kan säga, min kusin snacka om det och jag skulle kolla upp det men har tappat bort namnet. Vet inte heller vilken tillverkare det är.

Tacksam för snabba svar

Aion kanske?
Citera
2009-08-25, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pedobear84
Aion kanske?

Yes, tack så mkt!
Citera
2009-08-25, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supertramp01
Spore?
det tråkiga med spore är ju att 90% av spelet utspelar sig i rymdåldern.
Men skulle tipsa dig om Civilization serien har alltid uppskattat den serien själv
Citera
2009-08-25, 19:19
Medlem
M0SHPiTs avatar
Antagligen inte vad du söker men första åldern i Empire Earth är ju prehistoric age.
Citera
2009-08-25, 20:10
Medlem
Söker ett gammalt dataspel jag spelade för länge sen, så gammalt att det var på diskett. Var ett pusselspel där man skulle flytta på isblock, har jag för mig, och sätta dem i rätt position. Någon som vet vad det kan ha varit för spel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in