2009-10-14, 00:30
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smagg
Nån som vet nåt bra krigsspel i stil med CoD eller Battlefield-spelen som har ett muliplayer demo?
Vill ha nåt nytt FPS till PC och än så länge lutar det åt CoD: WaW men vill gärna testa på nånting annat än CoD, kanske finns nån annan utvecklare som lyckats göra nåt bra?

Alltså:
FPS i krigsmiljö (inte typ quake eller UT alltså)
Till PC
Demo med multiplayer
Roligt!

Americas army, alla BF och CoD(förutom WaW) har jag redan.

Någonting ur Medal of honor serien kanske? Vetefan om det finns multiplayer demo av det men.
Citera
2009-10-14, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaffse
day of defeat

Jag fattar inte dehär, har sökt runt överallt efter nåt demo men hittar noll, hittade en full-version som man kunde tanka gratis men då måste man ha half-life 2?
Citera
2009-10-14, 02:51
Bannlyst
Citat:
Jag fattar inte dehär, har sökt runt överallt efter nåt demo men hittar noll, hittade en full-version som man kunde tanka gratis men då måste man ha half-life 2?
Day of Defeat är bara online vad jag vet, ja om man inte vill köra mot bots.
Citera
2009-10-14, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phear
Day of Defeat är bara online vad jag vet, ja om man inte vill köra mot bots.

Ja de låter ju bra, men det hjälper ju inte att det inte finns nåt spelbart demo alternativt hela spelet nånstans som ens går att spela.
Den ville att jag skulle installera spelet i nån half-life 2 mapp som jag inte har, och jag tänker inte köpa half life 2 bara för att ens kunna testa om spelet kan vara kul, så day of defeat går bort.
Citera
2009-10-14, 21:37
Medlem
Masterkockens avatar
Citat:
Nån som vet nåt bra krigsspel i stil med CoD eller Battlefield-spelen som har ett muliplayer demo?
Vill ha nåt nytt FPS till PC och än så länge lutar det åt CoD: WaW men vill gärna testa på nånting annat än CoD, kanske finns nån annan utvecklare som lyckats göra nåt bra?

Alltså:
FPS i krigsmiljö (inte typ quake eller UT alltså)
Till PC
Demo med multiplayer
Roligt!

Americas army, alla BF och CoD(förutom WaW) har jag redan.

Brothers in Arms , riktigt underbara spel. Är lite mer strategiska än de klassiska pang-pangspelen.
Citera
2009-10-14, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaffse
söker ett våldsamt spel där man ska ha döda andra i singelplayer mode. kroppsdelar ska flyga och det ska helst gå att skjuta eller hugga huvudet på folk. gärna bra grafik.
Aliens vs Predator 2
Om du spelar som Alien eller Predator får du kötta lite huvuden.
Citera
2009-10-14, 22:08
Medlem
Tjena!

Jag söker spel inför en för-för-fest imorgon! Öppen för allt! Flera personer ska kunna spela vid samma pc. En gp samt ett keyboard finns tillgängligt.

Hit me!
Citera
2009-10-14, 22:47
Medlem
KaoseTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8D8
Tjena!

Jag söker spel inför en för-för-fest imorgon! Öppen för allt! Flera personer ska kunna spela vid samma pc. En gp samt ett keyboard finns tillgängligt.

Hit me!
Super Mario War!

Brutalt simpelt och roligt.

http://smw.72dpiarmy.com/
Citera
2009-10-14, 23:18
Medlem
Mamma flyttar lådor

Någon som känner till spelet Mamma Flyttar Lådor? Spelade det när jag va liten på datorn men nu hittar jag det inte. De var en tant i rosa tröja som skulle flytta lådor på ett visst sätt så att man kom vidare till nästa level.. Väldigt simpelt tankespel, men kan bara inte hitta det
Citera
2009-10-14, 23:29
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emhellstrom
Någon som känner till spelet Mamma Flyttar Lådor? Spelade det när jag va liten på datorn men nu hittar jag det inte. De var en tant i rosa tröja som skulle flytta lådor på ett visst sätt så att man kom vidare till nästa level.. Väldigt simpelt tankespel, men kan bara inte hitta det
Prova requesta i fildelnings-delen. Jag hjälper dig:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=711660
Citera
2009-10-15, 02:56
Medlem
Ziohs avatar
Söker ett spel som är i utvecklingsstadiet har jag för mig.
Jag såg en film på youtube där någon(en av spelutvecklarna?) visade gameplay och vad det handlade om.
Som jag såg det var det i stil med dota/HoN/Rts-perspektiv där man styr en gubbe som har ett par skills, dock spelade man detta spel i en relativt liten arena 1v1 eller 2v2 (möjligtvis mer men det visade han inte).
Jag kommer ihåg att han visade att line of sight shadows funkar i början av videon.
Har suttit och googlat ett tag men kan inte komma på vad det heter.

Edit: Jag hittade spelet, det heter "bloodline champions" ifall någon vart intresserad.
Senast redigerad av Zioh 2009-10-15 kl. 03:10.
Citera
2009-10-15, 10:14
Medlem
SexyBeasts avatar
Hallå jag söker ett spel som lämpar sig att spela på en bärbar dator med följande prestanda:

Processor Genuine Intel(R) CPU T1400 @ 1.73GHz
Minne (RAM) 2,00 GB
Spelgrafik 358 MB tillgängligt grafikminne

Jag vill ha något spel att fördriva tiden med då jag reser mycket. Gärna strategispel á la civilization IV vilket jag har provat men efter en längre tids spelande så är det väldigt lång väntan på motståndarens drag.

Tack på förhand.
Sexy B
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in