Dokapon Kingdom är ett riktigt roligt multiplayer spel till PS2an. Speciellt om man är 4.
Ungefär som nintendos mario party.
Blandning av brädspel och RPG.
Letar efter ett webläsarspel. SKA var svenskt och STORT. SKA vara TEXT baserat (inte som tex RuneScape). Dock inte Travian, men samma stuk går bra, eller som som är som WoW fast i textfomat, alltså man levlar upp osv. Vill inte heller ha tramssidor som dekrim, haxed, mafiawars etc.
Alla andra bidrag uppskattas
Tack på förhand!
EDIT; Om ni absolut inte kommer på något på svenska så får ni väl post engelska/amerikanska också, men svenska går först =)
Det ganska nystartade "Setrak" passar in på allt förutom att det inte är så stort. Men du kanske kan ge det en chans ändå?
Söker nåt nyare RTS, typ som Dawn of war I eller C&C Generals.
Dvs Bygga bas och arméer osv.
Har kollat runt men just den genren verkar har dött ut?
Behöver nåt att spela om kvällarna
Söker nåt nyare RTS, typ som Dawn of war I eller C&C Generals.
Dvs Bygga bas och arméer osv.
Har kollat runt men just den genren verkar har dött ut?
Behöver nåt att spela om kvällarna
Dawn of War 2 och Slaget om midgård 2 är väl ganska nya.
Du ställer höga krav men det finns ju en massa bybyggarspel mer än travian som Khanwars och tribal wars. Sen finns det ett spel som heter the west som går ut på att springa runt och arbeta på olika ställen.
Citat:
Ursprungligen postat av Armon
Det ganska nystartade "Setrak" passar in på allt förutom att det inte är så stort. Men du kanske kan ge det en chans ändå?
Både Tribal Wars och Setrak ser mycket lovande ut!
gronbuske, endast på FB, trots mina höga krav så fick jag svar!
Lånar tråden lite,
Grabben önskar sig ett nytt spel
så han vill tänka sig
Assasins creed 2, eller Call of duty 2 modern warfare,
vilken anser ni bäst,vilken av dom e bättre än den andra om han inte e så bra på engelska,
svårighetsgrad ?
Råd?
Jag skulle gärna höra några bra förslag på äventyrsspel till wii med multiplayerfunktion. Ungefär som Diablo II eller Final fantasy, fast två spelare på samma skärm då.
Nu sitter jag bara hemma med Wii sports och GH i princip, så skulle vilja ha lite mer action och story i spelen. Så snälla, hjälp mig
Jag bumpar mig själv. Finns det ingen som har något förslag?
Lånar tråden lite,
Grabben önskar sig ett nytt spel
så han vill tänka sig
Assasins creed 2, eller Call of duty 2 modern warfare,
vilken anser ni bäst,vilken av dom e bättre än den andra om han inte e så bra på engelska,
svårighetsgrad ?
Råd?
Beror ju mycke på hur gammal grabben e o så.
Modern warfare 2 e ett grymt spel o kommer hålla ett bra tag om han spelar online.
Storyn kan ju bli lite tuff om han inte e så haj på engelska.
O Assasins creed har inte nåt hyllorna än så de e svårt o uttala sig om.
Beror ju mycke på hur gammal grabben e o så.
Modern warfare 2 e ett grymt spel o kommer hålla ett bra tag om han spelar online.
Storyn kan ju bli lite tuff om han inte e så haj på engelska.
O Assasins creed har inte nåt hyllorna än så de e svårt o uttala sig om.
Ok stort tack
Det verkar som han e mest intresserad av Call of duty 2 Modern warfare så vi kör på det så länge så får det kanske bli Assasins nästa gång
Jag bumpar mig själv. Finns det ingen som har något förslag?
Jag har själv wii men tycker de flesta spelen är riktigt tråkiga. Men jag tycker Super Smash Bros: Brawl var riktigt kul. Det enda spelet jag kan komma på som är kul i äventyrsväg är väl typ nåt av spelen i LEGO-serien.
Jag har själv wii men tycker de flesta spelen är riktigt tråkiga. Men jag tycker Super Smash Bros: Brawl var riktigt kul. Det enda spelet jag kan komma på som är kul i äventyrsväg är väl typ nåt av spelen i LEGO-serien.
Usch, Lego.. Jag får väl flyga vidare i cyberrymden efter tips då, men SSB är inte omöjligt att jag lägger ett extra öga på!