Jag undrar om det finns något bra och roligt ''First-person shooter''-spel som inte tar för stor plats på burken som man kan ladda ner och spela online direkt?
Och vilken sajt bör man kunna ladda ner det ifrån?
Jag undrar om det finns något bra och roligt ''First-person shooter''-spel som inte tar för stor plats på burken som man kan ladda ner och spela online direkt?
Tack för svar!!
Quakelive, du tankar en installer och spelar sen i webbläsaren.
Jag söker ett spel där man skulle få fram en boll till ett mål genom att bygga olika hjälpmedel, man kunde göra det väldigt avancerat och använda solenergi, vindkraft, kärnkraft, värmekraft med mer. När man hade fått en energikälla kunde man leda strömmen till, dörrar, rullband med mer. Jag kom inte ihåg adressen, men om jag inte minns fel innehöll den "museum" och det var på ett engelskt museums hemsida spelet fanns. Någon som vet vad jag tänker på?
Förutom energikällorna så låter detta som "The incredible machine"
Tjenare! letar efter ett dinosaurierollspel om det nu finns ett sådant! Vill i alla fall ha ett spel där man ska klara sig i naturen, som djur! Dock inte spore!