2009-11-09, 22:10
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sephirot
Skulle vilja ha tips på bra Co-op spel. Gärna shoot-em-up. Ska lira med en polare över internet och har slut på idéer.

Borderlands, Modern Warfare 2, Rainbow Six Vegas 2
Citera
2009-11-10, 14:16
Bannlyst
Hej alla glada!

Jag undrar om det finns något bra och roligt ''First-person shooter''-spel som inte tar för stor plats på burken som man kan ladda ner och spela online direkt?
Och vilken sajt bör man kunna ladda ner det ifrån?

Tack för svar!!
Citera
2009-11-10, 15:05
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasig23
Hej alla glada!

Jag undrar om det finns något bra och roligt ''First-person shooter''-spel som inte tar för stor plats på burken som man kan ladda ner och spela online direkt?

Tack för svar!!

Quakelive, du tankar en installer och spelar sen i webbläsaren.

www.quakelive.com
Citera
2009-11-10, 15:46
Medlem
Garnetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChinaLover
Jag söker ett spel där man skulle få fram en boll till ett mål genom att bygga olika hjälpmedel, man kunde göra det väldigt avancerat och använda solenergi, vindkraft, kärnkraft, värmekraft med mer. När man hade fått en energikälla kunde man leda strömmen till, dörrar, rullband med mer. Jag kom inte ihåg adressen, men om jag inte minns fel innehöll den "museum" och det var på ett engelskt museums hemsida spelet fanns. Någon som vet vad jag tänker på?

Förutom energikällorna så låter detta som "The incredible machine"
Citera
2009-11-10, 16:24
Medlem
Lifelovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasig23
Hej alla glada!

Tack för svar!!

Du bör kanske kolla upp Battlefield Heroes. Det spelar man enbart över nätet och är helt gratis (åtminstone senast jag spelade). http://www.battlefieldheroes.com/frontpage/landingPage
Citera
2009-11-10, 16:27
Bannlyst
Något RPG som det finns co-op missions till? Baldurs gate liknande alltså, dock spelar det ingen roll om det är third/first person eller overview.

Ska inte vara 100 år gammalt.
Citera
2009-11-10, 17:36
Medlem
Randomdude34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knoot
Något RPG som det finns co-op missions till? Baldurs gate liknande alltså, dock spelar det ingen roll om det är third/first person eller overview.

Ska inte vara 100 år gammalt.

Borderlands?
Citera
2009-11-10, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Randomdude34
Borderlands?
Ska testa det, men gärna fler förslag tack!
Citera
2009-11-10, 22:16
Medlem
Hirvis avatar
Man är en trollkarl, Sega Megadrive, 2D. Man ska samla kaniner, man kan köra 2. En boss är en stor solros.
Citera
2009-11-10, 22:23
Medlem
slaffses avatar
letar efter ett spel där man är en zombie som springer runt och äter hjärna. man ska skapa en armé av zombier som försöker ta över städer.
Citera
2009-11-10, 22:25
Medlem
grithors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaffse
letar efter ett spel där man är en zombie som springer runt och äter hjärna. man ska skapa en armé av zombier som försöker ta över städer.

Stubbs The Zombie?
Citera
2009-11-10, 22:57
Medlem
becauses avatar
Dinosarie spel

Tjenare! letar efter ett dinosaurierollspel om det nu finns ett sådant! Vill i alla fall ha ett spel där man ska klara sig i naturen, som djur! Dock inte spore!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in