2008-03-04, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fubi
Edit: Söker även ett till Amiga spel.
Du är en gammal gubbe i Wilda Western. Minns att man kunde köpa dynamite, pickaxe m.m. Fanns ett fängelse med flera posters på WANTED! brottslingar. Du kunde gå ut utanför den lilla wilda western staden och gå in i gruvor m.m.

Tacksam för svar!
Lost Dutchman Mine.
Senast redigerad av gg 2008-03-04 kl. 22:38.
Citera
2008-03-05, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonftw
Söker detta spel, http://www.soccergaming.com/fa99/screenshots/
Snälla hjälp mig att hitta det Den som hjälper mig att hitta det får en Invite till en eftertraktad tracker!

FA Premier League Football Manager 99 av EA Sports.
Citera
2008-03-05, 02:10
Bannlyst
Nån som vet något spel som liknar total war medieval 2 fast det är i realtid och satt i 1700 talet över hela världen. Jag har bara spelet ett demo och de verkar vara ganska så skoj... Kommer dock inte ihåg namnet. Vet att det var ganska grymma musköt strider och coola kanoner osv.
Citera
2008-03-05, 14:21
Medlem
ShmotZs avatar
söker ett väldigt mysigt internet spel t ex som erepublik, Hobowars eller något sådant inget flash spel utan ett spel man ska komma först på, köpa vapen eller liknande så blir man starkare och kommer högre rankad upp osv.
Citera
2008-03-05, 17:16
Medlem
viktorslows avatar
Någon som vet något schysst lir där man kan köra kampajnen Co-op? Inte för krävande då den ena datorn är rätt dålig.

Citat:
söker ett väldigt mysigt internet spel t ex som erepublik, Hobowars eller något sådant inget flash spel utan ett spel man ska komma först på, köpa vapen eller liknande så blir man starkare och kommer högre rankad upp osv.

Låter lite som du syftar på Dekrim eller Impulse och liknande spel.
Citera
2008-03-05, 17:37
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viktorslow
Någon som vet något schysst lir där man kan köra kampajnen Co-op? Inte för krävande då den ena datorn är rätt dålig.

Låter lite som du syftar på Dekrim eller Impulse och liknande spel.

Provar Impulse nu, men förstår inte mycket av det, men värkar spelvärt. Inga mer förslag?
Citera
2008-03-05, 19:57
Medlem
javla_bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Provar Impulse nu, men förstår inte mycket av det, men värkar spelvärt. Inga mer förslag?

www.travian.se - precis vad du söker. Ge det lite tid bara. När du har kommit en bit och börjat få upp några byar och gått med i en allians blir det roligt som fan. Man drar ut i krig och sånt
Citera
2008-03-05, 20:14
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av javla_bajs
www.travian.se - precis vad du söker. Ge det lite tid bara. När du har kommit en bit och börjat få upp några byar och gått med i en allians blir det roligt som fan. Man drar ut i krig och sånt

Joo, de har jag testat, dock blev jag så jäkla ägd så jag gav upp det
Citera
2008-03-06, 00:02
Medlem
har en liten fråga här. vet inte ens om spelet finns,

när jag var jätteliten har jag för mig att min bror spelade ett spel med en älg (?) som åkte motorcykel :S upp för lite kullar osv. tror det var på c64

är mest intresserad att veta om det finns eller om jag bara hittat på allt :P
Citera
2008-03-06, 00:21
Bannlyst
ett spel till sega (vet dock inte vilket sega)

man var en grottmänniska så skulle man göra olika saker
Citera
2008-03-06, 00:24
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
ett spel till sega (vet dock inte vilket sega)

man var en grottmänniska så skulle man göra olika saker
Chuck Rock?
Citera
2008-03-06, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Chuck Rock?

tack det var det nu när jag kollar klipp på google från spelet så påminner det om duck tales till nes
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in