Jag söker ett bilspel som fanns till Xbox. Det handlade till stor del om att krascha sig själv och varandra. En gren var då man körde bilen in i ett hinder för att sedan flyga ut ur framrutan och försöka flyga så högt som möjligt för att sedan dö.
Jo, jag vet, informationen är väl sisådär, men jag spelade det bara en gång för flera år sedan och minns inte så mycket mer än att folkölen tog slut och att vi hade förbannat roligt...
Jag hade ett spel för några år sedan som hette Im going in 2 tror jag.
Lagom smyga och lagom skjuta, man använde sig av sin gps för att se banans karta och planera hur man skulle klara banan.
Spelet är nog från 200w kanske. helt klart värt att pröva. Vilka adrenalinkickar man fick när man var inträngd i någon byggnad och såg på kartan hur alla röda prickar kom mot en hehe
Ge mig ett spel, jag vill ha ett spel med hjärta och story, har spelat genom de flesta nya spelen, vill ha ett grymt pc-spel, alla genre utom bilspel är välkomna att föreslås.
Är det någon som vet om det finns en aktiv torrent på Liza Marklunds spel Dollar?
Jag spelade det ganska mycket, när det kom ut.
Skulle vara tacksam om någon kunde hitta något
Ge mig ett spel, jag vill ha ett spel med hjärta och story, har spelat genom de flesta nya spelen, vill ha ett grymt pc-spel, alla genre utom bilspel är välkomna att föreslås.
Mass effect 1/2, Dragon age, fallout, oblivion.
Blirl lättare om du säger vilka du har o vilken genre som intresserar mest men fick från "story" känslan att du gillar RPGs.
Är det någon som vet om det finns en aktiv torrent på Liza Marklunds spel Dollar?
Jag spelade det ganska mycket, när det kom ut.
Skulle vara tacksam om någon kunde hitta något
Eller om det finns något liknande spel, helst på svenska, engelska var inte mitt starkaste ämne