2009-08-24, 02:52
Medlem
Detta kommer bli otroligt svårt, men ja försöker iallfall.

Spelet ja söker är ett gammalt spel som fanns till playstation 1-2. Man ser en gubbe uppifrån och man springer omkring i nått som ja har för mig om är ett psykhem av nått slag. Man själv har vapen, men dom man möter går bara o slåss. Man ska hämta olika färgade kort för o komma in till olika ställen. Har för mig om att det va rätt blodigt också.

Kommer inte på nått mer just nu, men om ni känner igen något av det ja sagt så säg va ni tror att det är. Får ja se en bild på det kommer ja veta vilket det är. Hoppas nån vet...
Citera
2009-08-24, 03:07
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreeM
Detta kommer bli otroligt svårt, men ja försöker iallfall.

Spelet ja söker är ett gammalt spel som fanns till playstation 1-2. Man ser en gubbe uppifrån och man springer omkring i nått som ja har för mig om är ett psykhem av nått slag. Man själv har vapen, men dom man möter går bara o slåss. Man ska hämta olika färgade kort för o komma in till olika ställen. Har för mig om att det va rätt blodigt också.

Kommer inte på nått mer just nu, men om ni känner igen något av det ja sagt så säg va ni tror att det är. Får ja se en bild på det kommer ja veta vilket det är. Hoppas nån vet...
Vet exakt villket spel du menar. Återkommer. Det var till playstation 1.

Edit: Loaded heter det.
Citera
2009-08-24, 08:25
Medlem
Flurps avatar
Vad ska man lira om man spelat Wow sedan Betan och tyckt det var helt okey tills ja nu :/ ?
Vet att det finns en hel del online spel ute, men efter som ja tycker PVP suger så blire svårt.. Nån som har någe bra tips?
Citera
2009-08-24, 16:17
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flurp
Vad ska man lira om man spelat Wow sedan Betan och tyckt det var helt okey tills ja nu :/ ?
Vet att det finns en hel del online spel ute, men efter som ja tycker PVP suger så blire svårt.. Nån som har någe bra tips?
Jag tänker vänta på Knights of the old republic Online. Dock blir det om ett tag. Tyvärr tror jag inte det finns bra / bättre MMORPG ute just nu, för de flesta är för lika WoW. När jag var yngre roade jag mig med Knight Online. Ganska kul MMORPG. Tycker du borde kolla det.
Citera
2009-08-24, 16:31
Bannlyst
Gratis internet spel som är jävligt beroende framkallande... Typ rollspel eller något

Spelar mafia wars just nu
Citera
2009-08-24, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Vet exakt villket spel du menar. Återkommer. Det var till playstation 1.

Edit: Loaded heter det.

Precis! riktigt starkt o klura ut det från min beskrivning. Tack!
Citera
2009-08-24, 19:02
Medlem
Genastys avatar
Tja, tjena och så vidare. Söker mig ett spel till XBOX 360. Det får gärna vara några månader gammalt så det har hamnat i prisklassen 400 spänn. Vad ska jag köpa? Orkar inte riktigt lista vilka spel jag har och har haft, men det är inte många så ös på bara med prisvärda lir med några månader på nacken!
Citera
2009-08-24, 21:38
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genasty
Tja, tjena och så vidare. Söker mig ett spel till XBOX 360. Det får gärna vara några månader gammalt så det har hamnat i prisklassen 400 spänn. Vad ska jag köpa? Orkar inte riktigt lista vilka spel jag har och har haft, men det är inte många så ös på bara med prisvärda lir med några månader på nacken!
Dead Rising, dock har det lite mer än några månader på nacken. Men kul ändå.
Citera
2009-08-24, 21:50
Medlem
nex112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veeoon
Dead Rising, dock har det lite mer än några månader på nacken. Men kul ändå.
joda det spelet är roligt, jag kan också rekommendera det!
Citera
2009-08-25, 13:41
Medlem
Grekisk mytologi peka'å'klicka spel till windows från typ 1993-1997 söker jag namnet på.
Citera
2009-08-25, 15:32
Medlem
David9s avatar
Spelade det här spelet hos en kompis för ett tag sedan. Det var ungefär som snake. Man styrde en oändlig "orm"(alla hade olika färger). Om man åkte på någons annans svans eller om man åkte in i vägen så dog man. Den som överlever längst vinner. Jag tror namnet på spelet började på A, men jag är inte söker.
Citera
2009-08-25, 15:36
Medlem
pedobear84s avatar
Söker ett mysigt äventyrsspel/rollspel till xbox360. Typ som oblivion, mass effect fallout osv.
Söker även relativt nya gratis mmo's med fin miljö, fin grafik och får gärna innehålla PvP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in