2009-08-21, 08:06
Medlem
Billywins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarraAgger
GTA IV online! Skitkul att springa runt i en stad med kompisar och göra precis va du vill. Riktigt snygg grafik är det också!

Agree! kör på HD-TV så det är riktigt härligt
Citera
2009-08-21, 16:05
Medlem
Pillevirks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska

Ultima online! Där kan du fan krafta dig blå.

Citat:
Ursprungligen postat av Veeoon

Wurm Online, 100% av spelet går ut på crafting och handel, bygga ditt hus.. Skaffa dig förnödenheter osv osv. Det är gratis, men vill du kunna skaffa över 20 skill level (tar ett tag) så måste man gå premium och det kostar 50kr i månaden.

Tackar! Wurm var nog lite väl hardcore för min smak. Men jag ska testa Ultima.
Citera
2009-08-21, 16:58
Bannlyst
Just nu så sitter man ofta å är deprimerad över allt möjligt skit så då vore det ju för jävla fint med ett spel som blåser bort allt som har med skola, livet å alltfan man kan tänkas ha problem med för tillfället..

Nå hjärndött skjutande/ FPS roleplay i stil med stalker anything forutom nå "Postal" liknande spel som man lessnar på. Utan det får gärna ha lite djupare story. Det ska vara lite "laughing out really fucking loud" moments som i vice city när man står å sågar någon som ligger ned på baken med motorsågen.. oförglömliga skratt där *minnas tbx i tiden*

Pma om du kmr på nå så lovar jag att skicka en buljongtärning på posten.
Citera
2009-08-21, 17:38
Medlem
Jag letar efter Dweep Gold, ett ganska gammal spel som jag spelade som liten.. Man är en lila liten hårboll och tar sig igenom banor fulla med laserstrålar med speglar och liknande. Har bara lyckats hitta demot, någon som vet hur man får tag på den fulla versionen?

Tack på förhand.
Citera
2009-08-21, 21:45
Medlem
SandbergBoiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dsr
Jag letar efter Dweep Gold, ett ganska gammal spel som jag spelade som liten.. Man är en lila liten hårboll och tar sig igenom banor fulla med laserstrålar med speglar och liknande. Har bara lyckats hitta demot, någon som vet hur man får tag på den fulla versionen?

Tack på förhand.

Jag vet ju inte om det är samma spel men detta kanske www.topshareware.com/dweep-gold/downloads/1.htm
Citera
2009-08-21, 23:07
Medlem
C9h18o6s avatar
kommer ihåg förlängesedan att min kompis store bror spelade ett spel som var gansak coolt, snackar när man typ gick i 2:an typ 1996 - 97. Man var ett visst antal 4-8 gubbar som man såg överdom, man gick typ runt å skjuter inne i en stad, man kunnde välja att skjuta på folk mm, vet dock inte vad spelet gick ut på efter som han bara gick runt å skjöt på alla människor.. någon som kanske har ett hmm vad det kan vara,, skulel änven skriva om det första svaret hehe grymt kul att se det på youtub.. http://www.youtube.com/watch?v=TnWGxXyBGZA kommer ihåg att man spela detta som knatte, å man tyckte grafiken var gryyym... yeehhha

god natt peace,, // c9
Citera
2009-08-21, 23:45
Medlem
Söker tips på bra pc spel.
Spel jag annars uppskattar är: Beutiful katamari, Oblivion IV, Rollercoaster tycoon serien, final fantasy (snygga rpg), super mario galaxy osv sov. Jag vet inte vart jag ska söka och VAD jag ska söka på. Känns meningslöst att googla "gulliga pc spel som liknar...". Om ni har tips snälla pm.a <3
Citera
2009-08-22, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SandbergBoii
Jag vet ju inte om det är samma spel men detta kanske www.topshareware.com/dweep-gold/downloads/1.htm

Är det spelet jag söker men nerladdningslänkarna funkar inte
Citera
2009-08-22, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexen
Letar efter ett litet flashspel (?) Jag tror att det heter något i stil med "Santa ski.

Det man gjorde på spelet var att man styrde en tomte på skidor med musen, ducka luta sig framåt med mera. Man hade även ett jetpack som man kunde aktivera genom att trycka på höger musknapp.

Minns även att man kunde välja flera olika gubbar och bygga egna banor med mera. Spelade spelet någon gång under 2003-2004.

Hoppas att någon kan hjälpa mig

kan det kanske vara SkiStunt?
http://www.fun-motion.com/images/ski-stunt-simulator-2.jpg
Citera
2009-08-22, 16:19
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffrose
Söker tips på bra pc spel.
Spel jag annars uppskattar är: Beutiful katamari, Oblivion IV, Rollercoaster tycoon serien, final fantasy (snygga rpg), super mario galaxy osv sov. Jag vet inte vart jag ska söka och VAD jag ska söka på. Känns meningslöst att googla "gulliga pc spel som liknar...". Om ni har tips snälla pm.a <3

Gillar du Roller Coaster Tycoon gillar du kanske Theme Park? Gammalt spel, men fruktansvärt kul. Fallout 3 är gjort av samma utvecklare som gjorde Oblivion och är i princip likadant, fast det utspelas i en postapokalyptisk framtid istället. Själv tycker jag det är skittrist, men å andra sidan tycker jag detsamma om Oblivion.
Annars finns Dark Messiah of Might and Magic som liknar Oblivion till spelstilen - alltså ett fps i fantasymiljö.
Citera
2009-08-22, 16:51
Medlem
Aleizohiets avatar
Det är ett spel där man spelar under andra världskriget en kvinnlig spion. Hon är en engelska. Är lite osäker på releasen men jag tror att den skulle ha kommit ut runt början av sommaren 09.
Någon som känner igen?
Tack på förhand.
Citera
2009-08-22, 18:02
Medlem
Jag söker ett bra fightingspel till pc, helst mma/boxning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in