2009-08-19, 21:28
Medlem
Palbars avatar
Söker ett spel som är ungefär som Battlezone, fast inte äldre än 2006
Citera
2009-08-19, 21:45
Medlem
Kent Killers avatar
Söker nått riktigt bra bilspel till xbox 360 gärna där man kan köpa nya bilar / upgradera dom finns det nått annat än need for speed serien?
Citera
2009-08-20, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent Killer
Söker nått riktigt bra bilspel till xbox 360 gärna där man kan köpa nya bilar / upgradera dom finns det nått annat än need for speed serien?

Kolla upp Forza Motorsport (2).
Citera
2009-08-20, 15:43
Medlem
BondJamesBonds avatar
Ska köpa sportspel till ps3, tips?

Hej!
Blev omåttligt sugen på att köpa ett nytt sportspel till ps3 idag.

Spelen det står emellan är nu Fight Night Round 3, eller Tiger Woods 10.

Vilket skulle du ha köpt och varför?

Även tips på annat sportspel, samt varför jag ska köpa det är mer än välkommet!

Bond
Citera
2009-08-20, 15:58
Medlem
MarkuZ^s avatar
Fifa 09 är skoj.
Citera
2009-08-20, 16:01
Medlem
BondJamesBonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BondJamesBond
Hej!
Blev omåttligt sugen på att köpa ett nytt sportspel till ps3 idag.

Spelen det står emellan är nu Fight Night Round 3, eller Tiger Woods 10.

Vilket skulle du ha köpt och varför?

Även tips på annat sportspel, samt varför jag ska köpa det är mer än välkommet!

Bond

Citera
2009-08-20, 16:03
Medlem
talip_ks avatar
Köp Fight night 4 om du nu ska ha den serien. 3an är den gamla versionen.
Ladda ner demot till UFC, tyckte det var ganska bra.
Citera
2009-08-20, 16:07
Medlem
Scientologens avatar
Om det gäller fightingspel rekommenderar jag som tidigare nämnts UFC framför Fight Night. Fler stilar, mer varierade matcher, osv.

Och när det gäller golf rekommenderar jag Everybody's Golf World Tour framför Tiger Woods, då det är så otroligt bra känsla och en fröjd att spela med andra, både off- och online.
Citera
2009-08-20, 17:19
Medlem
Söker ett spel där man ska bygga upp sitt eget företag med hyffsat snygg grafik. Ganska nytt helst, någon gång på 2000-talet.

Ungefär som Geo Political Simulator fast man är ett företag istället för ett land.
Citera
2009-08-20, 21:20
Medlem
CarolinaKlufts avatar
jag behöver en ny hobby! utråkad och mina spel är uttjatade och ointressanta.
jag har länge funderat på att spela ett mmorpg men känner inte att jag riktigt har tid att sitta och nöta flera timmar varje dag för att komma någonstans. har varit lite sugen på wow och även glirat lite på final fantasy online men jag har inte tid att riktigt sitta med de två tror jag.

finns det något mmorpg man kan spela någorlunda casual? jag vet inte riktigt vad jag är ute efter om jag ska vara ärlig utan jag vill bara ha ett småmysigt spel man kan springa omkring i med riktiga männsiskor bakom spakarna och liksom mysa och smålira lite när andan faller på. finns det något för mig?
Citera
2009-08-20, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarolinaKluft
jag behöver en ny hobby! utråkad och mina spel är uttjatade och ointressanta.
jag har länge funderat på att spela ett mmorpg men känner inte att jag riktigt har tid att sitta och nöta flera timmar varje dag för att komma någonstans. har varit lite sugen på wow och även glirat lite på final fantasy online men jag har inte tid att riktigt sitta med de två tror jag.

finns det något mmorpg man kan spela någorlunda casual? jag vet inte riktigt vad jag är ute efter om jag ska vara ärlig utan jag vill bara ha ett småmysigt spel man kan springa omkring i med riktiga männsiskor bakom spakarna och liksom mysa och smålira lite när andan faller på. finns det något för mig?

GTA IV online! Skitkul att springa runt i en stad med kompisar och göra precis va du vill. Riktigt snygg grafik är det också!
Citera
2009-08-20, 22:16
Medlem
Flexens avatar
Letar efter ett litet flashspel (?) Jag tror att det heter något i stil med "Santa ski.

Det man gjorde på spelet var att man styrde en tomte på skidor med musen, ducka luta sig framåt med mera. Man hade även ett jetpack som man kunde aktivera genom att trycka på höger musknapp.

Minns även att man kunde välja flera olika gubbar och bygga egna banor med mera. Spelade spelet någon gång under 2003-2004.

Hoppas att någon kan hjälpa mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in