2009-10-10, 00:54
Medlem
KaoseTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jospan
Jag och några polare är på jakt efter ett onlinespel som INTE är fantasy som vi kan lira med varandra. Ska vara någorlunda bra grafik och skönt att spela. Kom med tips!
http://www.fallenearth.com/
Citera
2009-10-10, 01:00
Medlem
Jospans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaoseT
http://www.fallenearth.com/
Glömde nämna att det skulle vara gratis..
Citera
2009-10-10, 10:00
Medlem
ekaflnorens avatar
Söker ett spel till PS3, ungefär som Snowboard kids till Nintendo. Ett racing-spel där man kan köra multiplayer split-screen på fyra spelare och rejsa på banor där man sedan kan få vapen som kan skjuta ned varandra med. Vet ej om detta spel finns, vill bara veta OM det finns... Tacksam för hjälp!

Ett annat spel som jag önskar skulle finnas, och kanske finns, är också ett multiplayer split-screen-spel där man kanske rånar en bank ihop, gör något tillsammans på ett uppdrag i alla fall (World at war var ganska kul på det sättet även om man bara var 2 st åt gången, när man spelade kampanj ihop). Någon som kan rekommendera något?
Citera
2009-10-10, 10:11
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekaflnoren
Ett annat spel som jag önskar skulle finnas, och kanske finns, är också ett multiplayer split-screen-spel där man kanske rånar en bank ihop, gör något tillsammans på ett uppdrag i alla fall (World at war var ganska kul på det sättet även om man bara var 2 st åt gången, när man spelade kampanj ihop). Någon som kan rekommendera något?

Vet inte ifall Kane & Lynch: Dead men finns till PS3, men där börjar man iallfall med att råna en bank. Spelet är dessutom bäst när man spelar det co-op splitscreen.
Citera
2009-10-10, 13:22
Medlem
jeanthss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Vet inte ifall Kane & Lynch: Dead men finns till PS3, men där börjar man iallfall med att råna en bank. Spelet är dessutom bäst när man spelar det co-op splitscreen.

Är det inte även så på Rainbow Six Vegas 2?
Citera
2009-10-10, 13:29
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeanths
Är det inte även så på Rainbow 6?

Kan tyvärr inte uttala mig då jag inte spelat Rainbox Six sedan första spelet kom till PC för säkert 10 år sedan.
Citera
2009-10-10, 13:55
Medlem
jeanthss avatar
Citat:
Kan tyvärr inte uttala mig då jag inte spelat Rainbox Six sedan första spelet kom till PC för säkert 10 år sedan.
Vegas 2, som jag skrivit
Citera
2009-10-10, 13:57
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Vegas 2, som jag skrivit

Jo, jag förstod att det var något av de senare du menade. Men det ändrar inte det faktum att jag inte spelat något av R6-spelen sedan det första släpptes.
Citera
2009-10-10, 14:03
Medlem
jeanthss avatar
Citat:
Jo, jag förstod att det var något av de senare du menade. Men det ändrar inte det faktum att jag inte spelat något av R6-spelen sedan det första släpptes.

Jag förstod det också, men det blev så kallad, tredje-parts-ironi.
Nu är jag inte häller säker på att man kan det på Vegas 2, men jag tror det.
Citera
2009-10-10, 14:04
Medlem
jeanthss avatar
Citat:
Jag förstod det också, men det blev så kallad, tredje-parts-ironi.
Nu är jag inte häller säker på att man kan det på Vegas 2, men jag tror det.

Roligt? Ja, lite.
Citera
2009-10-10, 16:08
Medlem
cro-magss avatar
Tjenare.

Har lagt ner min World of Warcraft-period (men älskar fortfarande konceptet, dvs levla en karaktär och fixa bättre och bättre utrustning etc). Därför letar jag nu efter ett spel som följer World of Warcrafts-konceptet som jag kan spela tills Diablo 3 släpps

Är öppen för alla tips, ge mig ge mig!!
Citera
2009-10-10, 16:51
Medlem
jeanthss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cro-mags
Tjenare.

Har lagt ner min World of Warcraft-period (men älskar fortfarande konceptet, dvs levla en karaktär och fixa bättre och bättre utrustning etc). Därför letar jag nu efter ett spel som följer World of Warcrafts-konceptet som jag kan spela tills Diablo 3 släpps

Är öppen för alla tips, ge mig ge mig!!

Skaffa xbox 360 och spela Fable 1 och 2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in