2009-12-01, 21:47
Medlem
KaoseTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lompan_
Jag undrar namnet på ett bilspel, som är gratis. På hemsidan finns åtminstone 2 andra versioner av spelet, dessa kostar pengar.

Detta spel spelas över nätet och är jävligt kul

Tacksam för svar.

Btw så finns det en tråd här på FB om detta spel, men eftersom jag har glömt bort namnet så kan jag inte länka....givetvis.

Namnet på spelet är uppdelat i 2 ord har jag för mig, dvs "Xxxxx - Xxxxxxxxx" (typ)
TrackMania
Citera
2009-12-01, 21:50
Medlem
lompan_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaoseT
TrackMania

Tackar! Helt rätt
Citera
2009-12-01, 22:03
Medlem
Track3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Det är Dink Smallwood som föregående talare sa. Tss, en kvinna? Du måste varit liten när du spelade det

Till båda svaren:
haha thats right!
Tack så mycket, älskade det spelet.
Då var det tydligen ingen kvinna Kanske var rätt lik?
Tack så mycket igen!
Citera
2009-12-01, 23:49
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Jag söker ett/flera spel där möjligheten till system-link finns. Helst ska det gå att sitta åtminstone 2 personer / låda.

Alla förslag till spel som kan vara roliga att spela med några vänner uppskattas.
Citera
2009-12-02, 02:52
Medlem
snelhestens avatar
försöker igen då.
Spelet är till PS1 och är ett fps. Tror att man skjuter både robotliknande varelser och monster. Minns särskilt väl en bana där man är på ett åkande tåg(på taket) och ett cyklopmonster kryper framåt med sina långa armar och man ska alltså skjuta denna till döds. Nån som vet?
Citera
2009-12-02, 08:06
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Elmo
söker MMORPG som kostar, fast har någon veckas gratis trial. Dock inte WoW eller WaR.
Testa Dungeons and Dragons Online, det kostar egentligen inte men man kan betala för det om man vill ha alla raser och klasser och andra fördelar.
www.DDO.com
Citera
2009-12-02, 08:09
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sv1nt0
Vill ha ett spel som är som Dragon Age, fast det är mer fritt och man spelar bara 1 gubbe! typ som Oblivion.
https://www.flashback.org/showpost.php?p=20066798&postcount=8063
Citera
2009-12-02, 10:34
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
söker MMORPG som kostar, fast har någon veckas gratis trial. Dock inte WoW eller WaR.

Everquest 2 - http://everquest2.station.sony.com/freeTrial.vm
Vanguard - http://vanguard.station.sony.com/isleofdawn/
Eve Online - https://secure.eve-online.com/ft/FreeTrialSignup.aspx?aid=103543

Där har du ett par iaf.
Citera
2009-12-02, 13:52
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Cookiepants
Jag söker ett/flera spel där möjligheten till system-link finns. Helst ska det gå att sitta åtminstone 2 personer / låda.

Alla förslag till spel som kan vara roliga att spela med några vänner uppskattas.

Kan behöva tilläggas att det är xbox jag talar om.

Måste varit himla trött igår.
Citera
2009-12-02, 13:53
Medlem
unicols avatar
Citat:
EVE ONLINE kanske?
Citera
2009-12-02, 15:32
Medlem
ManUniteds avatar
Tips på spel skulle uppskattas....

Har haft en väldigt långt uppehåll från spelandet nu men börjar så smått att få tillbaka suget.

Har börjat spela lite COD MW2, FIFA10 och CMR: Dirt2 Demo men skulle gärna vilja ha lite fler tips att utöka samlingen med

Är mest intresserad av sport, racing och WW2-spel (främst BF1942 då man har mkt frihet och en massa fordon att välja mellan)

Gillar inte strategispel eller liknande typ warcraft, starcraft och vad det mer kan tänkas finnas för spel i den genren. Gillar heller inte monster/zombiespel så värst mkt. Typ Doom, Left 4 Dead. Skulle ev. gilla skräckspel typ Silent Hill(var dock längesen jag spelade det nu).

CS har jag som jag brukar spela lite ibland. Har även fixat FIFA10 som är helt ok.

Så, har ni något tips på spel som kanske skulle kunna falla mig i smaken?

Alla tips är välkomna!

mvh manunited
Citera
2009-12-02, 15:40
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManUnited
Har haft en väldigt långt uppehåll från spelandet nu men börjar så smått att få tillbaka suget.

Har börjat spela lite COD MW2, FIFA10 och CMR: Dirt2 Demo men skulle gärna vilja ha lite fler tips att utöka samlingen med

Är mest intresserad av sport, racing och WW2-spel (främst BF1942 då man har mkt frihet och en massa fordon att välja mellan)

Gillar inte strategispel eller liknande typ warcraft, starcraft och vad det mer kan tänkas finnas för spel i den genren. Gillar heller inte monster/zombiespel så värst mkt. Typ Doom, Left 4 Dead. Skulle ev. gilla skräckspel typ Silent Hill(var dock längesen jag spelade det nu).

CS har jag som jag brukar spela lite ibland. Har även fixat FIFA10 som är helt ok.

Så, har ni något tips på spel som kanske skulle kunna falla mig i smaken?

Alla tips är välkomna!

mvh manunited

Talar vi om datorspel eller någon form av konsol?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in