2009-08-15, 02:43
Medlem
Arrogants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxarN
Vadå är inte det här det jag kommer tanka :S ?

Edit nähä nu såg jag. Blir imba ändå, 1 timme kvar av tank

Testa soldier of fortune 3, spelet är visserligen inte så väldigt bra när det kommer till story osv, men vem kan ärligen säga att det spelar någon roll när man kan göra så här?

http://www.youtube.com/watch?v=gkzZE8tw64Q

Annars kan du testa stranglehold som är ett reko panga allt som rör sig spel. Ärligen så skulle jag inte spela serious sam 1-2, då dem är extremt långtråkiga och enformiga
Citera
2009-08-15, 18:08
Medlem
Mouseyyys avatar
Citat:
Jag söker ett spel där man typ... har en kulspruta och verkligen matar ner fiende efter fiende för att få ut sina aggresioner, ungefär som att spela CoD4 på easy. Menar inte ett spel där man är odödlig men ett spel som går ut på att döda sin fiende som man hatar... Bli av med lite damp helt enkelt

GTA4 är helt fel svar, där är inte syftet att fucka ur och mörda allt man ser.

Edit: Som ni ser lämpar sig min request bäst för singleplayer. PC, har bra dator förövrigt så ^^

Left 4 Dead, bara att börja KÖTTA zombies mannen!
Citera
2009-08-15, 18:28
Medlem
Söker ett manager spel som spelas i webbläsaren..
Man kan typ sälja/köpa spelare osv osv..

Det är INTE online, utan man spelar på hela tiden bara..

Fotboll är det..
Citera
2009-08-15, 18:31
Medlem
Artygs avatar
Spel på PS3 som kan liras som wii?
Typ som velocity bowling. Där swingar man med kontrollen för att rulla klotet.
Citera
2009-08-15, 20:46
Medlem
snelhestens avatar
söker 2 spel. Det ena är ett Bruce Lee spel som jag spelade för väldigt många år sedan. Jag har för mig att jag laddade ner det från nånstans och grafiken var ungefär som the simpsons arcade, kanske lite bättre eller sämre. Iaf så var det ett beat em up spel och man gick från vänster till höger och slog ner folk. Minns att man kunde hitta pappersrullar i krukor eller nått och man fick nya moves av det.

Det andra var man nån gubbe och det gick ut på att slakta massa monster. Kommer ihåg att man hade ett samurajsvärd och varje gång man högg ett monster delades han diagonalt i 2 delar. Man kunde även plocka deras huvud och spruta eld med det.

Tackar på förhand
Citera
2009-08-15, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snelhesten
Det andra var man nån gubbe och det gick ut på att slakta massa monster. Kommer ihåg att man hade ett samurajsvärd och varje gång man högg ett monster delades han diagonalt i 2 delar. Man kunde även plocka deras huvud och spruta eld med det.

Tackar på förhand

Låter som shadow warrior.
Citera
2009-08-15, 20:58
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smagg
Låter som shadow warrior.

jo fan det stämmde. Kan man ladda ner det någonstans?
Citera
2009-08-15, 21:06
Medlem
Shejkens avatar
Citat:
Jag söker ett spel där man typ... har en kulspruta och verkligen matar ner fiende efter fiende för att få ut sina aggresioner, ungefär som att spela CoD4 på easy. Menar inte ett spel där man är odödlig men ett spel som går ut på att döda sin fiende som man hatar... Bli av med lite damp helt enkelt

GTA4 är helt fel svar, där är inte syftet att fucka ur och mörda allt man ser.

Edit: Som ni ser lämpar sig min request bäst för singleplayer. PC, har bra dator förövrigt så ^^

Postal 2 är helt klart spelet du letar efter
Citera
2009-08-15, 22:36
Medlem
El-Presedentes avatar
Jag söker efter ett RTS spel (real time strategy) men som förutom RTS delen. Också har en del där man tar över land, bildar städer, bygger upp ditt imperium osv

Kanske är en ganska klen beskrivning, men någon som vet något som liknar detta någorlunda?
Citera
2009-08-15, 22:52
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Presedente
Jag söker efter ett RTS spel (real time strategy) men som förutom RTS delen. Också har en del där man tar över land, bildar städer, bygger upp ditt imperium osv

Kanske är en ganska klen beskrivning, men någon som vet något som liknar detta någorlunda?
Total War-serien, det nya har sjöstrider också.
Citera
2009-08-15, 22:59
Medlem
El-Presedentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veeoon
Total War-serien, det nya har sjöstrider också.

Total War låter ju helt klart spelvärt, vilket borde man satsa på? Vilken del är bäst enligt dig?
Citera
2009-08-15, 23:38
Medlem
D1kk3Ns avatar
Jag söker ett jaktspel som går att spela Multiplayer via LAN, helst ett lite nyare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in