2009-03-25, 16:01
Medlem
FillilutteN2s avatar
Vilka är de bästa/roligaste spelen på Xbox 360 när man ska spela 4 personer på samma konsol? Har redan Cod4 och Fifa 09. Exkludera gärna Halo 3 i svaret, annars är de mesta välkommet!
Citera
2009-03-25, 16:06
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2
Vilka är de bästa/roligaste spelen på Xbox 360 när man ska spela 4 personer på samma konsol? Har redan Cod4 och Fifa 09. Exkludera gärna Halo 3 i svaret, annars är de mesta välkommet!

Virtua Tennis 3 känns som ett givet svar tycker jag. Väldigt enkelt att bli duktig på vilket gör att matcherna blir minst sagt intensiva. Att man spelar dubbel gör dessutom teamkänslan väldigt viktig. Virtua Tennis är helt enkelt ett värdelöst spel i single player men oslagbart om man sitter med 4 kontroller.
Citera
2009-03-25, 16:28
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck
Tror att det fanns till konsollen ovan.

Spelinfo: Lite lemmings-stuk på det har jag för mig. Utspelas i medeltid, man ska ta sig förbi borgar osv med pilbågsskyttar/sköldgubbar.

Skulle inte förvåna mig om något har gjort en flashversion av detta

King Arthurs World till snes.
Citera
2009-03-25, 16:29
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Virtua Tennis 3 känns som ett givet svar tycker jag. Väldigt enkelt att bli duktig på vilket gör att matcherna blir minst sagt intensiva. Att man spelar dubbel gör dessutom teamkänslan väldigt viktig. Virtua Tennis är helt enkelt ett värdelöst spel i single player men oslagbart om man sitter med 4 kontroller.

Stort tack för tipset! Kom att tänka på att man/vi brukade spela Top spin på gamla xbox, grymt roligt! Går ju att hitta riktigt billigt på ebay såg jag, får bli det.

Men jag ger inte upp så lätt, har ni mer på repertoaren så skriv.
Citera
2009-03-25, 17:44
Moderator
MondoBizarros avatar
OT raderat!
Frågor om Fildelning tas lämpligen i just Fildelning - Flashback Forum.

/Mod
Citera
2009-03-25, 20:06
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
King Arthurs World till snes.

Tackar så mycket!
Citera
2009-03-25, 21:06
Bannlyst
Finns det något skojsamt MMORPG som är gratis nu för tiden?
Citera
2009-03-25, 21:32
Medlem
KaoseTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunkett
Gratis som i helt gratis eller gratis som i att man inte tvunget behöver betala men att det gör saker lättare om man köper något "tillägg" i spelet?
Citera
2009-03-25, 23:17
Medlem
Olympiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunkett

Tibia. Dock inte gratis om du ska köra på riktigt.. Men billigt.
Citera
2009-03-26, 02:46
Medlem
killerwhales avatar
Söker ett bra äventyrs/skräckspel till ps3 där man ska lösa gåtor. Helst lite svårare där man får tänka till lite. Spelade RE5 och Uncharted precis och det är liksom alldeles för lätt. Hitta en nyckel liksom som inte går att missa. Saknar de gamla Leisure suit larry spelen, där fick man tänka till lite minsann.
Citera
2009-03-26, 14:19
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killerwhale
Söker ett bra äventyrs/skräckspel till ps3 där man ska lösa gåtor. Helst lite svårare där man får tänka till lite. Spelade RE5 och Uncharted precis och det är liksom alldeles för lätt. Hitta en nyckel liksom som inte går att missa. Saknar de gamla Leisure suit larry spelen, där fick man tänka till lite minsann.

Är inte Silent hill tänkarspel blandat med skräck?
Citera
2009-03-26, 15:55
Medlem
Letar efter ett spel vid namn "DOGS"

Inatt så drömde jag om ett spel som jag lirade för ca 10 år sen. Jag kommer ihåg att man kunde spela 2 st samtidigt vid samma dator och jag har för mig att spelet gick ut på att man gick runt med sin gubbe, samlade vapen och sköt monster(?) Man såg spelet ovanifrån iaf...
Nu är det så att jag letade igenom några gamla disketter och hittade ett spel som hette "DOGS", vilket jag tyckte lät jäkligt bekant. Dock så kunde jag inte få igång spelet (kanske beror på att spelet inte funkar på nyare windowsversioner).
Men iaf, någon som känner igen det här spelet? Tror jag lirade det för 8-10 år sen men inte helt säker. Och OM ngn känner igen det här, hur tankar jag hem det och kommer det att funka på Win XP?
Jag har sökt runt på google men hittar inte ett skit om spelet. Vore tacksam för svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in