2009-02-04, 19:38
Medlem
Panzerbat.s avatar
Känner hur febern börjar slå klorna i mig nu, därför hade det varit skönt med ett mysigt spel att koppla av med i några dagar.
Gärna rollspel, inte JRPG dock, har bara lite feber, inte jesus som sprutar in sin oändliga makt i mitt rövhål.
Citera
2009-02-04, 19:38
Medlem
General i götets avatar
Jag söker efter ett bra fighting spel, med schysst grafik... ett spel som liknar UFC lite kanske?

Gratis vore bra, men inte ett måste. vore kul med olika förslag
Citera
2009-02-04, 20:20
Medlem
Ostmackans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chowie
jag söker ett spel som är ganska gammalt, med största sannorlikhet äldre än mario kart, men det påminner om det man var massa olika djur & man kunde skjuta massa saker man fann på banan. vad heter spelet nu igen?

Wacky Wheels? Är dock väldigt gammalt vid detta laget
Citera
2009-02-04, 21:40
Medlem
Chowies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostmackan
Wacky Wheels? Är dock väldigt gammalt vid detta laget
haha ja tack det stämmer!
Citera
2009-02-04, 23:01
Medlem
vad heter det shot em up spelet som man först åker helikopter och blir nersläppt i en stad, typ sandfärgade hus. Tror det är ett av rainbow six spelen men det va inte vegas 2!
Citera
2009-02-04, 23:29
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daltoncity
vad heter det shot em up spelet som man först åker helikopter och blir nersläppt i en stad, typ sandfärgade hus. Tror det är ett av rainbow six spelen men det va inte vegas 2!

GRAW? Ghost Recon: Advanced Warfighter
Citera
2009-02-05, 01:06
Medlem
Arrogants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Känner hur febern börjar slå klorna i mig nu, därför hade det varit skönt med ett mysigt spel att koppla av med i några dagar.
Gärna rollspel, inte JRPG dock, har bara lite feber, inte jesus som sprutar in sin oändliga makt i mitt rövhål.

Har du inte spelat något av Knights of the Old Republic spelen innan, så kan du ju alltid testa dem!
Citera
2009-02-05, 22:50
Medlem
Söker ett gammalt spel som utspelade sig i en värld som såg ut att vara gjord av "lera", man var någon brud utan ögon med en skum frisyr och 3 tuttar typ.
Minns tyvärr inte mer då jag bara vad en liten kid när jag spelade det här.

Mvh
Citera
2009-02-05, 22:51
Medlem
kewds avatar
Jag behöver ett härligt RPG/Äventyrsspel just nu, till antingen PS3 eller Dator helst Tänk ungefär som Zelda, alla tips uppskattas.
Citera
2009-02-06, 10:20
Medlem
Nammees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kewd
Jag behöver ett härligt RPG/Äventyrsspel just nu, till antingen PS3 eller Dator helst Tänk ungefär som Zelda, alla tips uppskattas.

Titan Quest e ett sjukt bra RPG spel iaf ^^
Värt o testa
Citera
2009-02-06, 11:41
Medlem
Tänkte passa på att fråga om ni vet vilket som är det nysate Tony Hawk spelet till PC? Samt om det finns ett nytt BMX spel till PC. Blev hur sugen som helst på att börja spela dem här spelen igen.

tacksam för svar
Citera
2009-02-06, 14:07
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbeq123
Tänkte passa på att fråga om ni vet vilket som är det nysate Tony Hawk spelet till PC? Samt om det finns ett nytt BMX spel till PC. Blev hur sugen som helst på att börja spela dem här spelen igen.

tacksam för svar

Tony Hawk's American Wasteland borde vara senaste spelet. Fast helt säker är jag inte eftersom det var år sedan jag slutade spela Tony Hawk spelen, med all rätt. BMX spel håller jag inte koll på dessvärre, fast de säger ju att det finns BMX i THAW.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in