2009-07-20, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av *760*
Tack för tipsen om "WoW-liknande singelplayerspel", så här långt ska jag försöka läsa på om:

-Diablo 2
-Warhammer Online - Age of Reconing
-Age of Conan
-Guild Wars

Någon annan än tipsarna som kan ge lite feedback på ovanstående spel?

Fick tips om Diablo 2 men ser att det finns Diablo 3 nu - rekas det också?
Kanske, Dark Messiah of Might and Magic? Eller Baldurs gate?
Citera
2009-07-20, 23:14
Medlem
Saddl3rs avatar
Kortfattat: Bra RPG spel till PS2
Citera
2009-07-20, 23:34
Medlem
Wilks avatar
Vill ha något spel där man ska springa runt och döda, helst sandbox. Och inte riktigt GTA utan mer att meningen är att mörda folk, få pengar för det eller liknande.
Citera
2009-07-21, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wilk
Vill ha något spel där man ska springa runt och döda, helst sandbox. Och inte riktigt GTA utan mer att meningen är att mörda folk, få pengar för det eller liknande.

Hitman: Blood Money!
Citera
2009-07-21, 01:46
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jukkapower
Hitman: Blood Money!
Säger killen med Bateman avtar det känns rätt trovärdigt då, haha.
Är det ett bra spel förresten? Är nämligen sugen på något liknande.
Citera
2009-07-21, 04:58
Medlem
samuzmds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88

Underbart, som alla andra Hitman-lir.

Någon som har tips på bra bilspel där man kör i trafik, likt Test Drive Unlimited? Till PC och inget arkardracing tack.
Citera
2009-07-21, 10:06
Bannlyst
Call Of duty 4

hej söker ett spel Som typ Är som Call of duty 4 och 5. Inga FPS spel som har massa Monster och sånt dära med. Gillar inte FPS-Sincefiction:S

Tack i förhand
Citera
2009-07-21, 10:07
Medlem
kleskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nouroz12
hej söker ett spel Som typ Är som Call of duty 4 och 5. Inga FPS spel som har massa Monster och sånt dära med. Gillar inte FPS-Sincefiction:S

Tack i förhand

Medal of Honor serien.
Citera
2009-07-21, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88

Haha

Det beror helt på vad du är ute efter. Vill du springa runt med din häftiga SMG och peppra ihjäl folk är det varken roande eller svårt. I spelet finns två olika måttstockar som rankar dina färdigheter. Dessa är NOISE och VIOLENCE, så för att lyckas så bra som möjligt så ska du alltså slutföra uppdraget med att använda så få vapen som möjligt på så få människor som möjligt, och så diskret som möjligt. Det finns hundratals sätt att slutföra de olika uppdragen på, jag köpte spelet när det kom ut år 2006 och det händer att jag fortfarande hittar helt nya tillvägagångssätt!

Det hela handlar om att vara kreativ och observant på sin omgivning. Det går att klara av spelet utan att skjuta ett enda skott.

Hoppas detta gav dig lite insikt!
Citera
2009-07-21, 11:55
Medlem
Måste jag ha spelat Baldurs Gate I för att kunna spela II:an? (Tänker på genomgående karaktärer, berättelse e.t.c.)

Har nämligen hört att Baldurs Gate II är det bästa spelet i serien så jag tänkte börja på det direkt. Eller finns det någon anledning att spela igenom I:an?
Citera
2009-07-21, 16:58
Medlem
carlss avatar
Söker ett bilspel som inte är så krävande (Har en laptop med 1,8ghz core 2 duo, 1gb ram och integrerat graffe), gärna med lite drifting i bilden (EJ need for speed carbon, det är krävande ).
Citera
2009-07-21, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smaejdah
Kommer ihåg ett gammalt spel till playstation (1:an).. Det var ett bilspel som var lite tecknat-liknande.. Bilarna var inte direkt realistiska och inte banorna heller..

Man kunde uppgradera sin bil med ny motor, hjul osv osv, kommer ihåg en bil som var lite porsche-aktig men mer "knubbig" den var vit och sen hade den grön och röda dekaler.. En utav banorna hade ett vattenfall (man körde på vattnet), någon bana körde man under vattnet också tror jag (i någon kupa typ..)

Fanns någon bergsbana också

Hoppas någon vet vilket spel jag menar skitgrymt var det iaf!

Någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in