Citat:
Ursprungligen postat av Laxenboy
Seriöst, hur gammal är du, 12? Förlåt, men att komma med ett så dumt påstående visar ju bara att du noll koll på spel, och är en av dem som bidrar till att marknaden enbart kommer att bestå av scriptade skitspel som går på räls. Hur kan man INTE uppskatta bra spelmekanik när den är som allra bäst? Blir seriöst orolig hur någon kan missa en av tidernas bästa spel och kalla det barnsligt!
Men du kanske hellre vill ha pubertala spel?
Skitsamma! Galaxy är ett av Wii:s absolut bästa spel. Vill du ha nåt "mindre barnsligt" spela Paper Mario, men det kanske också är barnsligt för att det ser ut som det gör...eller? Seriöst, när ska människor som precis börjat spela tv-spel lära sig att uppskatta spel och se dem för vad de är och inte hur de ser ut? Sorry, alltså, jag kanske bara har spelat spel för länge (har spelat i snart 23 år) och är lite för hardcore gamer för att sitta här och skriva sånt här
Lycka till och hitta nåt som du gillar, och ge för i h-vete ett av tidernas bästa spel en ärlig chans. Det är just denna typ av spel som gör att jag fortfarande spelar, och inte skräp som C.O.D, Guitar Hero och Wii Fit!
Edit: Förlåt om jag låter bitter, men försöker bara banka lite gaming-vett i dig grabben! Hehe...jag är bara så mån om riktigt bra spel

Du var en rolig typ du!

Jag kan meddela att vi spelat spel lika länge då, jag är nog inne på mitt 23:e år jag också. Anledningen att jag skapade tråden var just för att jag ville ha ett Mariospel av den "gamla skolan". När jag körde S.M.W tyckte jag att det var just lite för gulligt med alla stjärnor och annat men jag ska som sagt ge det en ny chans.
Uppskattar dock ditt försök, tar även etiketten "grabben" som en komplimang, var länge sedan man blev kallad annat än gamling!