Spel där man typ slafsar och cuttar med samurajsvärd. First person helst. Helt okej om man kan använda andra vapen också. Gärna överdrivet mkt gore (blod).
Söker ett spel som kan spelas av två personer samtidigt (på samma dator) som inte är allt för krävande. Bör funka på en ett år gammal laptop med integrerat grafikkort och 2 GB RAM. Gärna bilspel eller liknande.
Spel där man typ slafsar och cuttar med samurajsvärd. First person helst. Helt okej om man kan använda andra vapen också. Gärna överdrivet mkt gore (blod).
Guns online har samurajsvärd tror jag. Fast det är third person och mängden gore vet jag inget om.
Spelade ett spel när jag var yngre där man var en piratkatt med svärd, man såg banan från sidan och det var i 2D. Någon som vet vilket spel jag pratar om? Är sjukt sugen på att spela det igen
Spelade ett spel när jag var yngre där man var en piratkatt med svärd, man såg banan från sidan och det var i 2D. Någon som vet vilket spel jag pratar om? Är sjukt sugen på att spela det igen
Jag tror jag spelade det jag med! Men jag minns inget namn.
Googlade "cat pirate game 2d" och fick fram den här bilden, men inget namn.