Jag letar efter ett spel som jag hade när jag var yngre, racingspel till PSone.
Inte racingspel som NFS utan mer som crash bandicot, många timmar spenderade jag framför PS1an med detta spel.. finns Crash Bandicot race?
Nåt sånt var det iaf..
Jag letar efter ett spel som jag hade när jag var yngre, racingspel till PSone.
Inte racingspel som NFS utan mer som crash bandicot, många timmar spenderade jag framför PS1an med detta spel.. finns Crash Bandicot race?
Nåt sånt var det iaf..
Tack så otroligt mycket
Drog hem det och körde en stund - tusan vad nostalgi det var, men svårt som tusan var det trots att jag hade på enklaste nivån.
Jag älskade det här spelet när jag var liten(mindre iaf.) - jag och brorsan spelade jämnt!
Det är ett spel från sent 90-tal/tidigt 00-tal (tror mer på tidigt 00-tal) där man spelar som en liten ängel (kerubliknande liten pojke) som kan ta fienders själar och därmed se ut som dem/få deras krafter. Det var tredjeperson, och ett actionspel.
Det är ett spel från sent 90-tal/tidigt 00-tal (tror mer på tidigt 00-tal) där man spelar som en liten ängel (kerubliknande liten pojke) som kan ta fienders själar och därmed se ut som dem/få deras krafter. Det var tredjeperson, och ett actionspel.
Söker något realistiskt (så mycket det går, dö av en kula ungefär) WWII spel.., någon som vet?
finns en mod till bf2, project reality tror jag den heter. körde den hos en kompis för ett tag sen. den är mer realistisk som namnet..
annars är cod5 hardcore eller andra servrar med inställningar så man tar mer skada roliga
finns en mod till bf2, project reality tror jag den heter. körde den hos en kompis för ett tag sen. den är mer realistisk som namnet..
annars är cod5 hardcore eller andra servrar med inställningar så man tar mer skada roliga
Hehe okej:P mjo men kommer ju fiender i vågor som bara den i cod5..