Citat:
Ursprungligen postat av roader
Är lite trött nu så jag är inte säker på att jag uppfattade din fråga helt, men Americas Army låter som det skulle passa dig som handen i handsken

Tack, skall kollas upp!
Citat:
Ursprungligen postat av Falukropp
Tony Hawk-spelen finns väl till PC? Eller är jag helt ute och cyklar?
Annars är ju SSX-serien helt underbar. Finns väl dock bara till PS2 och xbox mig veterligen. Men de är nästan värda att skaffa en av de konsollerna för. Sånt underbart spel när man sitter och hinkar pilsner med polarna.
Fightingspel gör sig verkligen så mycket bättre på konsoll. Det funkar ju förvisso att skaffa sig en handkontroll och köra i emulator.
FPS, har du testat Vietcong? Det har ett par år på nacken, men tycker det är jävligt kul. Lite utmaning i det också, det är inte pissenkelt som i princip alla andra fps.
Jo visst finns det några Tony Hawk-spel till PC, men det senaste är American Wasteland vilket var sådär, sen kom med en stor bugg efter att man gjorde spelet från konsoll (PS2 antar jag) till PC vilket gör att man inte kan klara spelet.
Det är sant att fightingspel passar bättre till konsoll, men ändå!
Jag ska kolla upp Vietcong, tackar för svar!
Är inte CoD2 eller BFnågot värt att kolla upp, fast det kanske inte är så mycket single-player-story? Farcry kanske? Jag söker vidare helt enkelt!