2008-09-11, 17:49
Medlem
Shejkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lomlom
söker mig ett actionspel, gärna fps.. mycket vapen vill jag ha, och möjligheten att modifiera dom.. kanske skapa egna chars osv

Crysis och Rainbow 6 Vegas spelen skulle jag rekommendera.
Citera
2008-09-11, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Det du söker är Hearts of Iron. Har för mig att trean i spelserien kom ut nyligen. Spelet passar hur som helst din beskrivning perfekt.

var det jag sökte, gällande om det är turbaserat så vet jag inte. får bara känslan av att det är det med alla regionerna även om det inte är det
Citera
2008-09-11, 19:24
Medlem
Harikiriis avatar
Det jag letar efter är ett spel då man skjuter bollar. För varje gång man skjuter dem så blir den flera som man ska skjuta sönder. Exakt som bubble trouble fast på playstation 1

FORT! =)
Citera
2008-09-11, 22:43
Medlem
ShmotZs avatar
Letar ett webbspel baserat på filmen "Wanted" fanns uppe på Jesper.nu idag helt borta nu...
Citera
2008-09-12, 09:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Harikirii
Det jag letar efter är ett spel då man skjuter bollar. För varje gång man skjuter dem så blir den flera som man ska skjuta sönder. Exakt som bubble trouble fast på playstation 1

FORT! =)
Pang! heter originalet.
Citera
2008-09-12, 10:51
Medlem
djungelboken spelet?

morsning!

letar efter ett spel som heter djungelboken, eller the jungle book då det kommer från usa. spelade det när jag va liten, för en ca 10-12år sen haha men det skulle va grymt roligt att få tag på det.

man är mowgli och slänger sig i lianer och får träffa baloo å alla dem här och sista bossen i spelet är att man ska besegra den onda tigern sherri-kahn genom att kasta nötter på honom typ ..

efter den beskrivningen borde hela flashback vara ute efter spelet. någon som vet vart man kan få tag på det eller har några tips eller så?

MVH
Citera
2008-09-12, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjoernee
morsning!

letar efter ett spel som heter djungelboken, eller the jungle book då det kommer från usa. spelade det när jag va liten, för en ca 10-12år sen haha men det skulle va grymt roligt att få tag på det.

man är mowgli och slänger sig i lianer och får träffa baloo å alla dem här och sista bossen i spelet är att man ska besegra den onda tigern sherri-kahn genom att kasta nötter på honom typ ..

efter den beskrivningen borde hela flashback vara ute efter spelet. någon som vet vart man kan få tag på det eller har några tips eller så?

MVH
Inte The Jungle Book till Supernintendo då?
Citera
2008-09-12, 12:11
Medlem
mega_techs avatar
Rysarspel?

Någon som har tips på bra rysar spel till xbox 360. Vill bli rikigt j*vla skrämd
Citera
2008-09-12, 12:12
Bannlyst
Jag försöker igen... Jag vill få reda på namnet till ett gammalt C64-spel.

Jag minns inte mycket av det, men det var någon gång mellan '85-'88 jag såg detta. Eftersom det var en kompis elake storebror som hade spelet fick jag aldrig prova.

Hursomhelst så var man en gul boll, a'la Pacman, som studsade runt i ett stort slott. Det var ett icke-scrollande spel där man studsade från rum till rum, sett från sidan.

Kom igen nu!
Citera
2008-09-12, 14:42
Medlem
javla_bajss avatar
Jag skulle vilja ha lite tips på spel man kan lira co-op på över LAN!
Har precis klarat ut Hidden and Dangerous 2: Sabre Squadron med två andra, och det var fan det bästa på länge

Så ge mig massor av tips på spel!
Citera
2008-09-12, 15:46
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av javla_bajs
Jag skulle vilja ha lite tips på spel man kan lira co-op på över LAN!
Har precis klarat ut Hidden and Dangerous 2: Sabre Squadron med två andra, och det var fan det bästa på länge

Så ge mig massor av tips på spel!

Half-life 2 Co-op As roligt spel jag och mina kompisar nästan spelade ut med varandra! Vi alla sprang runt och dödade varandra och skrek som fan
Citera
2008-09-12, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Half-life 2 Co-op As roligt spel jag och mina kompisar nästan spelade ut med varandra! Vi alla sprang runt och dödade varandra och skrek som fan
Varför skrek ni? :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in