2008-11-24, 16:48
Medlem
Bergieees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Kings bounty?

Jajemen, tackar tackar. hittade på det direkt.
Citera
2008-11-24, 17:05
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergieee
Jajemen, tackar tackar. hittade på det direkt.

Wohoo, jag är 2/2 nu!

Dock långt kvar till Megalomanias kvalitet, som nästan själv bär upp den här tråden med idel korrekta gissningar.
For those about to play, we salute you!
Citera
2008-11-24, 19:20
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wannabeee
Riktigt bil/kör simulator som man "övningskör" på

3d fahrschule eller 3D driving school
Citera
2008-11-24, 20:02
Medlem
Söker ett spel som jag tror är på en Sega konsol, möjligen PC då jag spelade Demot på PC Kan vara Sega som utvecklat.

Det är ett fightingspel, och det jag kunde köra på demot så var det en Snubbe med Motorcykeldräkt och ett vapen som består av 3 pinnar som sitter ihop, om jag ändå visste vad det vapnet heter...

Den andra spelbara var en tjej med linne och kjol och hade som vapen 2 stålrör med handtag. När jag spelade så kunde man bland annat hoppa upp på, i detta fall, stängslena som arenan var omringad av. Väldigt svårt att förklara Men vill väldigt gärna veta vad spelet heter.
Senast redigerad av SimonSez 2008-11-24 kl. 20:05.
Citera
2008-11-24, 20:57
Medlem
JollyRogerss avatar
Söker en politisk simulator i stil med Erepublik i väntan på kunna spela Geo-political simulator. Spelar ingen roll om det spelas i webbläsaren eller i en vanlig klient.
Citera
2008-11-24, 21:27
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimonSez
Söker ett spel som jag tror är på en Sega konsol, möjligen PC då jag spelade Demot på PC Kan vara Sega som utvecklat.

Det är ett fightingspel, och det jag kunde köra på demot så var det en Snubbe med Motorcykeldräkt och ett vapen som består av 3 pinnar som sitter ihop, om jag ändå visste vad det vapnet heter...

Den andra spelbara var en tjej med linne och kjol och hade som vapen 2 stålrör med handtag. När jag spelade så kunde man bland annat hoppa upp på, i detta fall, stängslena som arenan var omringad av. Väldigt svårt att förklara Men vill väldigt gärna veta vad spelet heter.
Vapnet heter sansetsukon eller sanjiegun (med reservation för stavningen) och spelet kan nog vara Last Bronx till Sega Saturn.
Citera
2008-11-24, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlauMes
Menar du alltså i trafiken och man ska vara så laglig som möjligt så undrar jag också! Har letat men nej

Precis.
Citera
2008-11-24, 21:58
Medlem
Manny Calaveras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlauMes
Menar du alltså i trafiken och man ska vara så laglig som möjligt så undrar jag också! Har letat men nej

Fortsätt leta!

Jag har nämligen haft precis ett sådant spel ni söker. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad det heter. Det var rätt bra, grafiken var ju lite sådär men den gjorde sitt jobb.
Citera
2008-11-24, 22:11
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manny Calavera
Fortsätt leta!

Jag har nämligen haft precis ett sådant spel ni söker. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad det heter. Det var rätt bra, grafiken var ju lite sådär men den gjorde sitt jobb.

Om du hade tittat några inlägg uppåt hade du säkert märkt att jag tidigare skrev 3d fahrschule eller 3D driving school.
Citera
2008-11-24, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Vapnet heter sansetsukon eller sanjiegun (med reservation för stavningen) och spelet kan nog vara Last Bronx till Sega Saturn.
Tackar tackar. Det stämmer Rekomenderar detta spel. Snyggt och kul.
Citera
2008-11-25, 11:49
Medlem
Hmm söker ett spel som börjar med (tror jag) att man kommer till någon Ö eller liknande.. och ska göra upp eld, man får gå runt och leta efter ved och massa andra prylar.., kommer inte ihåg ifall det är "klick" spel eller vanligt "springa runt"
Citera
2008-11-25, 12:05
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smaejdah
Hmm söker ett spel som börjar med (tror jag) att man kommer till någon Ö eller liknande.. och ska göra upp eld, man får gå runt och leta efter ved och massa andra prylar.., kommer inte ihåg ifall det är "klick" spel eller vanligt "springa runt"
Något av Lost in Blue-serien?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in