Jag skulle vilja ha lite tips på spel man kan lira co-op på över LAN!
Har precis klarat ut Hidden and Dangerous 2: Sabre Squadron med två andra, och det var fan det bästa på länge
Så ge mig massor av tips på spel!
Gears of War
Halo 2 (tror jag)
Rainbow Six Vegas 1&2 (tror jag)
För t ex vi skulle klara en bana var precis vid sluter och alla var i en och samma "korg" för att åka över till andra sidan och någon jävel droppade 2 handgranater så alla blev riktigt jävla mördade Så vi var tvungna att börja om! Så alla blev sura
Jag söker något spel till PC i stil med spelet Timesplitters 2! Det vill säga ett relativt småflummigt arkad-action spel, med mycket upplåsningsbara prylar och så vidare! Finns det något sådant måntro?
Tja. Jag letar efter ett flashspel som hette nått i stil med Gold digger/treasure eller liknande
Det är ett plattformspel där man med hjälp av en farkost ska borra sig neråt i marken och hitta massa värdefulla metaller o dyl.
Som man sen kan sälja vid markytan och använda till att uppgradera sin farkost. (typ starkare motor, hårdare skrov, större lastutrymme och bränsle tank mm.)
För att sedan kunna nå ännu längre ned och hitta dom riktiga skatterna.
Tja. Jag letar efter ett flashspel som hette nått i stil med Gold digger/treasure eller liknande
Det är ett plattformspel där man med hjälp av en farkost ska borra sig neråt i marken och hitta massa värdefulla metaller o dyl.
Som man sen kan sälja vid markytan och använda till att uppgradera sin farkost. (typ starkare motor, hårdare skrov, större lastutrymme och bränsle tank mm.)
För att sedan kunna nå ännu längre ned och hitta dom riktiga skatterna.
Hejsan! Jag skulle vilja hitta något skönt spel i stil med gamla elite och pirates, eller lite nyare Freelancer. Dvs ett spel där man i sakta mak kan utforska och samla achievements, pengar och erfarenhet.
En bekant snackade om ett spel som skulle släppas av dom som gjort The Sims serien (EA-Games/Maxis) som skulle vara ungefär som Civilizationspelen. Man börjar som typ en amöba och ska ta sig upp på land, utvecklas till människa och starta mänskligheten typ......
Nu är det här bara vad jag tror mig minnas han sadde, kanske inte stämmer alls..
Hur som helst lät det intressant.
Vet någon nånting om detta?
En bekant snackade om ett spel som skulle släppas av dom som gjort The Sims serien (EA-Games/Maxis) som skulle vara ungefär som Civilizationspelen. Man börjar som typ en amöba och ska ta sig upp på land, utvecklas till människa och starta mänskligheten typ......
Nu är det här bara vad jag tror mig minnas han sadde, kanske inte stämmer alls..
Söker ett spel som man antingen laddar ner eller dylikt som man kan spendera några timmar vid datorn! Som gör att tiden går fort! Helst inget FPS spel..
Söker ett spel som man antingen laddar ner eller dylikt som man kan spendera några timmar vid datorn! Som gör att tiden går fort! Helst inget FPS spel..
Inte
Cs, Wow, Age of conan, Cod 1-4:a... eller så
Jag skulle faktiskt rekommendera detta som jag fick tips om här i tråden.
Beroendeframkallande fram tills dess att det plötsligt blir tvärsvårt! http://www.addictinggames.com/monstersden.html