2009-06-10, 17:12
Medlem
Shejkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zigg77
Söker ett spel till XBOX 360, något som innehåller en bra story, action, gärna ett level/uppgraderingssystem för karaktären. Sett hur Infamous till PS3 ser ut och är taggad på ett spel i den stilen också.

Spel jag redan har och gillar:
GTA IV
GoW 2
BioShock
Fallout 3
Fable 2
Assassin's Creed (upplägget, inte spelet i sin helhet)

Testa Prototype
Citera
2009-06-10, 17:49
Medlem
NeonManiacs avatar
Är det någon som vet hur man får tag i fungerande Pokemon Platinum och Pokemon Diamond till VirtualGBA Emulator?
Citera
2009-06-10, 18:19
Medlem
Apanalol001s avatar
Multiplayer spel

Ska dra och köpa ett multiplayer spel.(annars ingen mening att köpa)
Är inne på Call of duty, jag gillade battlefield ganska hårt, men battlefied 2142 är tre år gammalt och det känns som Cod vore mest aktuellt just nu.
Eller vad säger ni, Cod, Battlefield eller något annat?
Citera
2009-06-10, 18:20
Medlem
Shejkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanalol001
Ska dra och köpa ett multiplayer spel.(annars ingen mening att köpa)
Är inne på Call of duty, jag gillade battlefield ganska hårt, men battlefied 2142 är tre år gammalt och det känns som Cod vore mest aktuellt just nu.
Eller vad säger ni, Cod, Battlefield eller något annat?

COD4: Modern Warfare helt klart. Det är väldigt stort online, och riktigt kul också
Citera
2009-06-10, 18:28
Medlem
Apanalol001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shejken
COD4: Modern Warfare helt klart. Det är väldigt stort online, och riktigt kul också
Är det bättre/större än COD5?
Citera
2009-06-10, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanalol001
Är det bättre/större än COD5?

Större vet jag inte, finns alltid mycket servrar dock. Bättre är det, femman är som en tråkig WW2-föregångare till fyran.
Citera
2009-06-10, 19:57
Bannlyst
Söker ett spel jag spelade för länge sedan.

Det är ett minigolfspel, man kunde köra olika saker såsom "Collect Coins" eller vanlig minigolf. Fanns specialattacker på varje bana man kunde samla åt sig. Man kunde även göra egna banor.. Någon?
Citera
2009-06-11, 09:12
Medlem
Garnetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sixfeetunder
Kollade på lite bilder på google med ovanstående namn men tyvärr inget jag kände igen av dem.

Hmm, jo mitt minne är också väldigt svagt av spelet men det du skrev låter väldigt bekant och jag tror också vi tänker på samma spel, vilket känns skönt eftersom ingen i min bekantskap har en blekasta av vad det är för ett spel! Jag känner igen det du skrev med en fet jävla bomb och nu när du nämnde den så får jag ett svagt minne av att när tiden gick ut på demot så började någonting, som en explosion eller liknande röra sig från starten och utplåna allting levande i arenan så man försökte alltid i ren illska försöka undkomma den vilket var rätt omöjligt. ;D

Nej, vi måste hitta det här spelet!

Något i "Twisted Metal" serien kanske? Långsökt men vafän.
Citera
2009-06-11, 09:15
Medlem
Garnetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopC4T
Söker efter ett spel till ps3. FPS-lir, gärna lite science-fiction med utomjordingar, zombies eller liknande. COOP-mode ett måste. ska gärna vara ett bra spel med.

Resident evil 5 och Killzone 2 kan vara något att kolla på.
Citera
2009-06-11, 16:33
Medlem
Söker efter ett nerladdningsbart spel där man ska vara en fotbollspelare och du kommer under matchernas gång så kommer du kunna strya din spelare genom att välja om han ska passa eller dribbla, skjuta eller passa osv.

Hoppas jag gav tillräckligt med info
Citera
2009-06-11, 22:33
Medlem
Evilone666s avatar
Söker ett online spel, väldigt tecknat och som handlar om andra världskriget. Eller så var det första. kommer rikigt inte ihåg.
Citera
2009-06-12, 00:51
Medlem
Allaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evilone666
Söker ett online spel, väldigt tecknat och som handlar om andra världskriget. Eller så var det första. kommer rikigt inte ihåg.

Battlefield Heroes låter som det spelet du söker, dock måste du ha invite eller beta-key som är lätt att fixa med lite ansträning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in