2007-05-18, 10:44
Medlem
en_snubbe1s avatar
Något polis spel?

Tjena

jag undrar om det finns något spel (som GTA) där man är polis istället för "skurk"?
Citera
2007-05-18, 10:46
Medlem
SilverDoggs avatar
crackdown till 360?

annars kan jag inte komma på nåt. närmsta jag kommer på är väl swat, men det är juh inte precis i gtastil så =P
Citera
2007-05-18, 10:50
Medlem
Rakiis avatar
Närmaste jag kan komma och tänka mig är True Crime.
Citera
2007-05-18, 10:51
Medlem
KSEs avatar
True Crime New York City

Man spelar undercover snut, men får göra en del kriminella saker för att sätta dit vissa skurkar..
Men mycket går ut på att fånga skurkarna på rätt sätt, helt kul spel !
Citera
2007-05-18, 15:38
Medlem
en_snubbe1s avatar
körde det tyckte det var ganska lamt spel
Citera
2007-05-18, 15:52
Medlem
Nick Nacks avatar
Ett spel til C64. Man kör nåt rymdskepp eller liknande i en miljö som är av ögon och kött(?).
Har för mej att det inte var så skoj men att musiken var grym, och det är musiken jag är ute efter.

För att vara lite mer tydlig med vad jag menar med "ögon och kött" så har jag ritat en bild på hur spelet ser ut. (Skratta gärna åt mitt konstverk)
http://img503.imageshack.us/my.php?image=spelgs8.jpg

Någon som vet vad det är för spel eller ännu hellre har musiken från det!?!
Citera
2007-05-18, 17:40
Moderator
Falukropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nick Nack
Ett spel til C64. Man kör nåt rymdskepp eller liknande i en miljö som är av ögon och kött(?).
Har för mej att det inte var så skoj men att musiken var grym, och det är musiken jag är ute efter.

För att vara lite mer tydlig med vad jag menar med "ögon och kött" så har jag ritat en bild på hur spelet ser ut. (Skratta gärna åt mitt konstverk)
http://img503.imageshack.us/my.php?image=spelgs8.jpg

Någon som vet vad det är för spel eller ännu hellre har musiken från det!?!

Hmm, det är inte DNA Warrior eller Latent Fusion. Båda hade rätt "köttiga" bakgrunder :>

[edit] Om du väl kommer på vad det är för spel så finns det en enorm SID-samling, High Voltage SID collection där du garanterat kan hitta musiken om den blivit rippad.
Kan du tanka här: http://hvsc.c64.org/
Citera
2007-05-18, 17:57
Medlem
Bra Co-op spel?

Hej! Söker ett/några bra co-op spel till ps2.
Har spelat splinter cell spelen och vill veta om det finns i det stuket så som
att man måste hjälpa varandra för att ta sig upp för en väg osv.

Mvh Ribban
Citera
2007-05-18, 19:59
Medlem
tripods avatar
Zelenhgorm

vad hände med Zelenhgorm? Blev det mer än ett spel? jag är nyfiken för jag hade en roll i del 2...
Citera
2007-05-19, 01:56
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Söker ett spel till Nintendo 64.

det var ett bilspel, inte allt för hypat, man kunde åka runt i olika städer och köra bil. Minns inte ifall det var bland andra civila förare eller bara mot racerbilarna. fanns iaf massa genvägar man kunde ta om man svängde och hoppade upp på tak och dylikt. Man skulle undvika att få bilen kraschad också...

nu när jag tänker gissar jag att det kan ha hetat Rush (1?2?) men är inte säker.
någon som har en aning?
Citera
2007-05-19, 10:56
Moderator
Falukropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillLovelyPony
Söker ett spel till Nintendo 64.

det var ett bilspel, inte allt för hypat, man kunde åka runt i olika städer och köra bil. Minns inte ifall det var bland andra civila förare eller bara mot racerbilarna. fanns iaf massa genvägar man kunde ta om man svängde och hoppade upp på tak och dylikt. Man skulle undvika att få bilen kraschad också...

nu när jag tänker gissar jag att det kan ha hetat Rush (1?2?) men är inte säker.
någon som har en aning?

Hm, det är inte San Fransisco Rush eller vad det hette?
Citera
2007-05-19, 13:59
Medlem
need_wingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tripod
vad hände med Zelenhgorm? Blev det mer än ett spel? jag är nyfiken för jag hade en roll i del 2...
hah spelade du Arrikk Vaheirr's storebror då elr?
ettan ansågs ganska dålig av många vad jag förstår så om Moloto gick i konkurs eller inte vet jag inte.. har inte hört ett knyst om dem iallafall.. och deras gamla hemsida finns ju inte mer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in