2008-01-02, 20:20
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskis
Ok, ska försöka förklara så gott jag kan.
Jag fick en demo skiva i playstationmagasinet då man kunde köpa det och på skivan var det ett spel som var satans kul. I början kunde man välja gubbe så som i tekken och supermario smash spelen. En ikon för varje gubbe. Demot hade nog bara 2 spelare upplåsta varav en tjej och den andra en kille.

Sen när man kom ut på spelplanen som bestod av en fyrkant sett ovanifrån så fanns det små bunkrar och staket av plankor om jag inte minns fel som man kunde gömma sig bakom och i för att förhindra att bli skjuten. Tjejen kunde skicka någontyp av icebolts. Liksom vassa is skott som lät härligt.

När killen vann en fight kunde han säga "Baaad Lossaaa" vilket lät jävligt kul

Skulle vara guld om någon hittade detta spel.
Bio F.R.E.A.K.S kanske? Eller möjligen Destrega?
Citera
2008-01-02, 21:29
Moderator
Falukropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania

Jepp, det måste vara Destrega. Vill minnas att hon med isgrejer hette Milena.
Och jo, det är rätt likt Super Smash Bros i upplägget, även om jag vill minnas banorna som lite roligare än att de bara "bestod av en fyrkant".
Citera
2008-01-02, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania

Nää men fan va schysst!

http://ffl.sakura.ne.jp/rv/shot/shot_destr00.png

Nostalgi. Nu ska det liras. Tack tack
Citera
2008-01-03, 00:37
Medlem
Phalanxs avatar
LOTR: Battle for middle earth II + Rise of the witch king

Söker spelen Lord of the Rings: Battle for middle earth II och expansionen Rise of the Witch King (på engelska). I butik i Stockholmsområdet eller över nätet.
Citera
2008-01-04, 12:11
Medlem
tjennare ja söker spel som liknar typ cod, medal of honor till xbox men även spel som liknar gta
Citera
2008-01-04, 20:44
Bannlyst
Finns det något som liknar The Punisher-spelet?
Citera
2008-01-05, 03:38
Medlem
tjena jag söker ett arkad spel som jag lirade för ca 10 år sen. Det var ett beat em up spel som inte var alltför olikt golden axe bara det att det var bättre grafik och det fanns fler karaktärer att välja på som alla hade en unik powerup som transformerade dom eller vad man nu ska säga antagligen neo geo men är inte säker. Vore grymt tacksam om någon vet
/Skah
Citera
2008-01-05, 10:11
Medlem
Jag har på senare tid börjat sakna ett spel ordentligt, som jag inte kommer ihåg vad det heter. Det var någon rejäl parodi på super mario; typ att han var stupfull. Spelet var uppdelat i flera minispel. Typ frågesport med prinsessan på baren, gå och akta sig för fallande blomkrukor, köra vinglig go-kart i mottrafik osv...

Någon som kommer ihåg?
Citera
2008-01-05, 18:11
Medlem
Söker ett burnout 3 liknade spel på pc. Ja som flatout 2 , bara det krachas ordentligt i spelet
Citera
2008-01-05, 18:19
Medlem
tjaboooos avatar
Finns det nåt mer krasharspel än carmageddon, finns 3 delar samt addon till första.
Citera
2008-01-05, 18:42
Medlem
Berats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkojHyddan
Söker ett burnout 3 liknade spel på pc. Ja som flatout 2 , bara det krachas ordentligt i spelet

Tjabooo tipsar om Carmageddon helt klart ett av dom roligaste krasharspelen
Citera
2008-01-05, 19:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2442m4
Jag har på senare tid börjat sakna ett spel ordentligt, som jag inte kommer ihåg vad det heter. Det var någon rejäl parodi på super mario; typ att han var stupfull. Spelet var uppdelat i flera minispel. Typ frågesport med prinsessan på baren, gå och akta sig för fallande blomkrukor, köra vinglig go-kart i mottrafik osv...

Någon som kommer ihåg?

hmm, någonting the drunkard hu meets the shu eller nått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in