2009-10-28, 11:55
Medlem
Jag förstår verkligen inte varför de inte fixar så tibia är kompatibelt med Mac.... fan värdelöst
Citera
2009-10-28, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaspa
Jag förstår verkligen inte varför de inte fixar så tibia är kompatibelt med Mac.... fan värdelöst

Jag förstår inte varför de förstör spelet med deras updates!
Citera
2009-10-30, 18:39
Medlem
Freshprinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armyofpeasants
Jag förstår inte varför de förstör spelet med deras updates!

håller med, staminan är nog det drygaste som finns
Citera
2009-11-01, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freshprince
håller med, staminan är nog det drygaste som finns

Nu ska man även kunna gå igenom gubbar i non-pvp världar så man inte kan blocka varandra samt andras summons... Sjukt vad de förstör detta spel

Iaf FOLK börja lira nu
Citera
2009-11-02, 12:06
Bannlyst
Citat:
Nu ska man även kunna gå igenom gubbar i non-pvp världar så man inte kan blocka varandra samt andras summons... Sjukt vad de förstör detta spel

Iaf FOLK börja lira nu

Men, varför börja spela när de regelbundet förstör spelet? : <
Citera
2009-11-02, 12:14
Medlem
Seraphaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gryathon
Men, varför börja spela när de regelbundet förstör spelet? : <

En oviss person som aldrig spelat förut har ju inget att jämföra med, många spelare kan t.ex. inte tänka sig Tibia utan soulpoints eller det inbyggda aimbot-systemet.

Tibia var som roligast i högstadiet, började lira just innan skull system kom ut. Kommer ihåg när jag betalade 2k platinum för en warhammer och spenderade 4 timmar med att gå från Thais till Carlin för att köpa den från Mercenary shop. Gamla goda Antica!</nostalgi>
Citera
2009-11-02, 12:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Seraphaw
En oviss person som aldrig spelat förut har ju inget att jämföra med, många spelare kan t.ex. inte tänka sig Tibia utan soulpoints eller det inbyggda aimbot-systemet.

Tibia var som roligast i högstadiet, började lira just innan skull system kom ut. Kommer ihåg när jag betalade 2k platinum för en warhammer och spenderade 4 timmar med att gå från Thais till Carlin för att köpa den från Mercenary shop. Gamla goda Antica!</nostalgi>

Jo jag lirade från 7,1-8,0. Herregud vad man sknar 7.5-7.6 :< Kommer också ihåg när jag fick min första warhammer som druid och gick runt ; ) så stolt man var haha.
Ajja, får väl se om man börjar Tibia igen. Kan ju vara skoj ändå! Men problemet är ju då att spelet går åt fel håll, bara nedåt : <

Och ja en sak till, hur många svenskar spelar fortfarande Tibia? Svara gärna i procent : > Vet att polackerna utgör typ 50% ^^
Citera
2009-11-04, 20:32
Medlem
Citat:
Jo jag lirade från 7,1-8,0. Herregud vad man sknar 7.5-7.6 :< Kommer också ihåg när jag fick min första warhammer som druid och gick runt ; ) så stolt man var haha.
Ajja, får väl se om man börjar Tibia igen. Kan ju vara skoj ändå! Men problemet är ju då att spelet går åt fel håll, bara nedåt : <

Och ja en sak till, hur många svenskar spelar fortfarande Tibia? Svara gärna i procent : > Vet att polackerna utgör typ 50% ^^

Haha ja och då var ju två handade vapen användbara Kommer ihåg hur man slog fet hårt som knight på låg level med war hammer:P Nu har ju en handade vapen lika mycket damage och två handade är bara loot... Det går ju att spela men de gör spelet bara sämre med sina updates... Skulle säga att 30% är Svenskar iaf på våran server. 50% av alla högre levlade är Svenskar
Citera
2009-11-04, 22:26
Bannlyst
Citat:
Haha ja och då var ju två handade vapen användbara Kommer ihåg hur man slog fet hårt som knight på låg level med war hammer:P Nu har ju en handade vapen lika mycket damage och två handade är bara loot... Det går ju att spela men de gör spelet bara sämre med sina updates... Skulle säga att 30% är Svenskar iaf på våran server. 50% av alla högre levlade är Svenskar

Words from a wise man.

Men, är det mycket krig och sånt relaterat, PA etc...?
Citera
2009-11-05, 21:28
Medlem
Xererna regereas och styrs utav Reunion, dom power abusar något fruktansvärt.
Och måste säga.. innan skull system <3 banka på me en knight lvl 8 me 70/70 o GS typ Fan va underbart det var.. Minns mitt första plateset.. den dagen.. vilken lycka och FICK en dragon hammer.. helvete, i 7an.. hur stolt var man inte då.. mäktigast i klassen typ haha!
Citera
2009-11-06, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Badji
Xererna regereas och styrs utav Reunion, dom power abusar något fruktansvärt.
Och måste säga.. innan skull system <3 banka på me en knight lvl 8 me 70/70 o GS typ Fan va underbart det var.. Minns mitt första plateset.. den dagen.. vilken lycka och FICK en dragon hammer.. helvete, i 7an.. hur stolt var man inte då.. mäktigast i klassen typ haha!

Lvl 8 och tar GS? Näe det tvivlar jag på ^^ One shot ju.
Citera
2009-11-06, 02:31
Medlem
Gunnarberits avatar
Citat:
Lvl 8 och tar GS? Näe det tvivlar jag på ^^ One shot ju.

Han menar Giant Sword

edit: Synd att ni sabbat guilden med massa noobs, liksom Skitz kat, Joan felipett black, etc. Liksom va fan?
Senast redigerad av Gunnarberit 2009-11-06 kl. 02:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in