2010-03-19, 00:32
Medlem
Peer2Peers avatar
När kommer Tibia Bot NG uppdateringen? (för vår uppdateringen 2010)

Som sagt när kommer Tibia Bot NG uppdateringen?

Någon som vet? "the spring update" kom ju den 16 mars tror jag? när kommer Tibia Bot NG uppdateringen då?

Hur stor risk är det att man åker fast nu efter uppdateringen?
Citera
2010-03-19, 00:54
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Tydligen så är det ganska stor risk att man torskar på NG-botten nu efter uppdaten, ännu större än innan. Men vad vet jag, vad tänkte du använda botten till?
Citera
2010-03-19, 00:56
Medlem
Peer2Peers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Tydligen så är det ganska stor risk att man torskar på NG-botten nu efter uppdaten, ännu större än innan. Men vad vet jag, vad tänkte du använda botten till?

ah jo har hört de, lite allt möjligt, men får göra ett till acc med en knight så får han botta lite pengar till mig :P men när kommer uppdateringen då? vet du de?
Citera
2010-03-19, 01:18
Medlem
Trance_Nations avatar
Nu har jag inte spelat tibia på säkert 3 år, På min tid fanns ju BlackD botten, (som i min meningn var riktigt bra!) Den var ju 100% safe så länge du satt vid datorn och kunde styra din gubbe när de väl kom nån gm.

Nu vet jag inte hur det är i dagens läge, men sitt vid datorn och kolla när den bottar runt så borde de inte vara nåon fara.
Citera
2010-03-19, 01:27
Medlem
Amagadwats avatar
Inte för att jag lirar längre men NGbögarna är scammers som fan. Kunde inte på något sätt få tillbaka min key, hade ominstallerat datorn och inte skickat ny key på kanske ett år och fortfarande ville dom inte ge mig en ny. "You have to re-buy it" Haha, aldrig! Hoppas NG faller!
Citera
2010-03-19, 02:37
Medlem
Robss avatar
Risken har ökat betydligt sen dom ens införde antibot saken, flera polare blev bannade häromdagen varav 2 använde Elfbot.
Citera
2010-03-20, 00:53
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Tror ni risken är stor att bli bannad om man står som druid och gör runor många nätter irad? Jag menar, anti-bot-systemet kanske inte märker om man bara står still eller är online länge? Måste ju gå på något som rörelsemönster, stamina osv...
Citera
2010-03-20, 02:51
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Tror ni risken är stor att bli bannad om man står som druid och gör runor många nätter irad? Jag menar, anti-bot-systemet kanske inte märker om man bara står still eller är online länge? Måste ju gå på något som rörelsemönster, stamina osv...
Sänder X-information till din client och ser om något som bryter mot tibia regler körs, upptäcker hela bottet, även om du ej bottar kan du bli tagen för att bara ha X-ray igång eller dylikt, även med runor etc.
Citera
2010-03-20, 14:10
Medlem
är det så att ni som är skaparna av den guilden på xerena är Glorgo etc gänget där, är från antica? Dynastic tactics? eller har jag fel?, ren gissning..
Citera
2010-03-20, 23:39
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleve
är det så att ni som är skaparna av den guilden på xerena är Glorgo etc gänget där, är från antica? Dynastic tactics? eller har jag fel?, ren gissning..

Vet inte riktigt vem du riktade frågan till men jag är varken på eller har varit på Xerena. Inte någon kontakt med Glorgo heller. Bara en simpel Tibiaspelare på Antica.
Citera
2010-03-21, 11:58
Medlem
Peer2Peers avatar
Som sagt när kommer Tibia Bot NG uppdateringen?
Citera
2010-03-22, 23:01
Medlem
Har den inte redan kommit? Jag har då fått en uppdatering och det var säkert 2-3 dagar sen. Kanske är en gammal verson iofs men den funkar då..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in