Blev bannad igår, är tillbaks om 30 dagar :P Tar bort skit botten, man blir bara bannad av skiten. Kom på att jag redan känner Hewwrus, min rl bror är också med i leroms guild, är det guilden som det snackas om?
ja kan tänka mig att börja lira igen, lirade xerena från första dagen, var faktiskt typ 10e i main =))))
Annars har ja lirat ett antal chars som är mer än kända och rent av väl respekterade på xerena =) (säger inte vilka här, med risk för att bli outad LOL)
(Ja, jag var g33k ett tag)
inte lirat på 1 år, och är inte så jätte uppdaterad på läget, ere värt o börja lira igen eller?
ja kan tänka mig att börja lira igen, lirade xerena från första dagen, var faktiskt typ 10e i main =))))
Annars har ja lirat ett antal chars som är mer än kända och rent av väl respekterade på xerena =) (säger inte vilka här, med risk för att bli outad LOL)
(Ja, jag var g33k ett tag)
inte lirat på 1 år, och är inte så jätte uppdaterad på läget, ere värt o börja lira igen eller?
Bara om du tänker spela PvP-e men det varkar som att dom kmr sabba det också med blessings och skit.