2009-10-14, 22:24
Medlem
Gurkan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodi
!! Börja lira med mig jag har inte mycket förutom min vänskap att erbjuda :P Vad heter din EK förresten?

Lägg ner med ditt skitsnack ingen vill spela på irdia, börja spela på Xerena även fast du nu "kämpat" upp din char till lvl 9
Citera
2009-10-14, 23:53
Medlem
Neodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkan4
Lägg ner med ditt skitsnack ingen vill spela på irdia, börja spela på Xerena även fast du nu "kämpat" upp din char till lvl 9

Anledningen att han kör där var väl inte för att han dratt lvl 9 utan för att hans kompis körde där.

Och Xerena är en skitvärld, det är bara att inse. Men men, ha det så kul där.
Citera
2009-10-15, 01:51
Medlem
Citat:
!! Börja lira med mig jag har inte mycket förutom min vänskap att erbjuda :P Vad heter din EK förresten?

Stormaren heter den och nog med tjat om Iridia nu tack.
Citera
2009-10-15, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neodan
Anledningen att han kör där var väl inte för att han dratt lvl 9 utan för att hans kompis körde där.

Och Xerena är en skitvärld, det är bara att inse. Men men, ha det så kul där.

Xerena är bra skit så dra ner på skitsnacket nu
Citera
2009-10-16, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armyofpeasants
Xerena är bra skit så dra ner på skitsnacket nu

Vem fan gav dig rätten att bestämma vem som ska lira på vilken server? Jag skiter fullständigt i dig och xerena så låt mig rekrytera folk till Iridia om jag vill.
Citera
2009-10-16, 16:18
Medlem
Niths avatar
Citat:
Vem fan gav dig rätten att bestämma vem som ska lira på vilken server? Jag skiter fullständigt i dig och xerena så låt mig rekrytera folk till Iridia om jag vill.
gör en egen tråd då
Citera
2009-10-16, 17:54
Medlem
Han kan ju använda den befintliga tibia tråden..
Citera
2009-10-17, 03:53
Medlem
Citat:

Du postar i fel tråd och jag skiter i dig så länge du skippar att leta folk till Iridia i den här tråden.

Vad heter du på Iridia då?
Citera
2009-10-17, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armyofpeasants
Du postar i fel tråd och jag skiter i dig så länge du skippar att leta folk till Iridia i den här tråden.

Vad heter du på Iridia då?

Hahah "Gör en egen tråd" säger ni. Moderator säger "Posta i de här trådarna" (den här + en annan), han låste till och med min "rekrytera till iridia tråd". SÅ tyst jag postar på rätt ställe.

Jag kommer nog aldrig ge dig mitt namn för jag afk tränar as we speak vill inte bli dödad av dig. Jag är hursomhelst nu starkt protected på servern, låt oss säga såhär, så länge jag inte random pkar så kan ingen röra mig.

EDIT: Ni kan bara glömma mig, jag vill inte spela med er längre. Jag frågade vänligt men allt man får tillbaka är skit, det är riktig tibia-mentalitet på er.

Hej då
Citera
2009-10-18, 13:32
Avslutad
Jag gjorde en gubbe där för ett tag sen, skrev till Leader & Alla vice leaders i den guilden, ingen sa att dom var medlem på Flashback forumet.
Citera
2009-10-18, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tardiuek
Jag gjorde en gubbe där för ett tag sen, skrev till Leader & Alla vice leaders i den guilden, ingen sa att dom var medlem på Flashback forumet.

Det är vänner till mig som inte är medlem ens på flashback, kolla members istället.
Citera
2009-10-18, 21:05
Medlem
Citat:
Hahah "Gör en egen tråd" säger ni. Moderator säger "Posta i de här trådarna" (den här + en annan), han låste till och med min "rekrytera till iridia tråd". SÅ tyst jag postar på rätt ställe.

Jag kommer nog aldrig ge dig mitt namn för jag afk tränar as we speak vill inte bli dödad av dig. Jag är hursomhelst nu starkt protected på servern, låt oss säga såhär, så länge jag inte random pkar så kan ingen röra mig.

EDIT: Ni kan bara glömma mig, jag vill inte spela med er längre. Jag frågade vänligt men allt man får tillbaka är skit, det är riktig tibia-mentalitet på er.

Hej då

Vad har jag/vi gjort dig och varför är du så förbannad och otrevlig hela tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in