2009-07-18, 22:18
Medlem
Niths avatar
äh vafan, kostar knappt 70-80 spänn, inhandla istället
Citera
2009-07-19, 03:46
Medlem
SvenskTigers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nith
äh vafan, kostar knappt 70-80 spänn, inhandla istället
Det är klart.. Premium skall jag köpa men medans jag har flera datorer här hemma så kan jag lika gärna hjälpa andra i guilden och så..
Citera
2009-07-19, 14:27
Medlem
Niths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskTiger
Det är klart.. Premium skall jag köpa men medans jag har flera datorer här hemma så kan jag lika gärna hjälpa andra i guilden och så..
har en 16-17 druid på facc som du kan lira/botta upp så kan ni får era loladin/kinas att träna via den
Citera
2009-07-19, 14:38
Medlem
Flufffens avatar
Hur aktiv är guilden nu?
Jag har ett exremt sug efter att börja!
Citera
2009-07-19, 18:02
Medlem
Niths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Hur aktiv är guilden nu?
Jag har ett exremt sug efter att börja!
haha jag också

har inget att göra när jag är klar med annat osv.. ;<

verkar vara rätt aktiv?
Citera
2009-07-19, 20:15
Medlem
hände en helskum grej idag när jag botade edron troll cave, jag ramlade igenom golvet och där fanns en hellgorak och flera giant spiders, fast dom attackerade inte mig eller nåt sånt :/
Citera
2009-07-19, 20:27
Medlem
Niths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platniklas
hände en helskum grej idag när jag botade edron troll cave, jag ramlade igenom golvet och där fanns en hellgorak och flera giant spiders, fast dom attackerade inte mig eller nåt sånt :/
haha vafan ...

tog du ss eller nåt?

lawl, tror intej ag börjar nu
Citera
2009-07-19, 21:01
Medlem
Citat:
haha vafan ...

tog du ss eller nåt?

lawl, tror intej ag börjar nu

nej men jag kunde mig upp till vanlig nivå direkt, de va nån bug där jag såg massa en våning under eller nåt sånt ^^
Citera
2009-07-19, 22:46
Medlem
Force Indias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platniklas
nej men jag kunde mig upp till vanlig nivå direkt, de va nån bug där jag såg massa en våning under eller nåt sånt ^^

Förmodligen kom du åt +/- på numpadden. På tibia ng kan man floorhacka med + och - iallafall.
Citera
2009-07-19, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Force India
Förmodligen kom du åt +/- på numpadden. På tibia ng kan man floorhacka med + och - iallafall.

jo va nog så, ändå coolt att de fanns värsta monstrena under troll cave
Citera
2009-07-20, 17:27
Medlem
Citat:
hm.. fick suget tillbaks igen

det har etsat sig fast i hjärnarn typ..

tbh, guilden ser inte ut att vara så jävla seriös längre, skitmånga inaktiva osv, facc's..

bannade personer

Guilden är mycker mer seriös nu, dock är många på semester och har annat för sig under sommaren så de spelar inte så mycket. Samt är några bannade men det går hur bra som helst även Lerom har joinat guilden nu.

Är nu tillbaka från Trästocks nu så ska bara vila upp mig idag så sätter jag igång med lirandet imorn igen.

Tycker vi drar inte lite mer folk i guilden, NI får gärna hitta seriöst spelande folk som kan sluta sig till oss så fråga runt bara !
Senast redigerad av Armyofpeasants 2009-07-20 kl. 17:30.
Citera
2009-07-20, 17:38
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armyofpeasants
Guilden är mycker mer seriös nu, dock är många på semester och har annat för sig under sommaren så de spelar inte så mycket. Samt är några bannade men det går hur bra som helst även Lerom har joinat guilden nu.

Är nu tillbaka från Trästocks nu så ska bara vila upp mig idag så sätter jag igång med lirandet imorn igen.

Tycker vi drar inte lite mer folk i guilden, NI får gärna hitta seriöst spelande folk som kan sluta sig till oss så fråga runt bara !

Nej nu kan jag inte hålla mig längre, jag börjar!
..efter maten

Lite ot; Jag kom på ett riktigt bra namn, men det var upptaget. Söker jag på namnet så finns det ingen char med just detta namn. Kan någon förklara varför det är så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in