Om jag cavebottar kommer jag inte gå att sova eller gå hemifrån., skall sitta bredvid och titta film eller nått.
Har blivit besökt ett par gånger tidigare på nebula. Men alltid varit vid datorn.
jag har alltid varit 2-3 meter från datorn när jag har bottat, med högtalare på alarm, men deras auto program som typ känner av NG eller andra bot program som gör så...
jag har alltid varit 2-3 meter från datorn när jag har bottat, med högtalare på alarm, men deras auto program som typ känner av NG eller andra bot program som gör så...
Ok bra, provade NG faktiskt suveränt program.
Skall köpa det om jag får lust att spela igen.
Finns det någon som känner att de inte orkar eller har tid till att expa men ändå vill ha högre level så hjälper jag gärna till att lvla (med och utan bot) dock helst prem då det går mycket fortare och är enklare.
Jag nickar Voddler ingame och hör av dig till mig om du inte orkar/har tid..
Jag är safe och kan ge ut lite info respektive prata skype/vent, you name it.
Finns det någon som känner att de inte orkar eller har tid till att expa men ändå vill ha högre level så hjälper jag gärna till att lvla (med och utan bot) dock helst prem då det går mycket fortare och är enklare.
Jag nickar Voddler ingame och hör av dig till mig om du inte orkar/har tid..
Jag är safe och kan ge ut lite info respektive prata skype/vent, you name it.
Varför inte? Jag är seriös och har mycket tid (ska vara borta en vecka men sen är jag tillbaks hela sommaren..)
Jag har tid, jag kan tibia, har spelat i ca. 6 år.. Har dock rätt dålig ekonomi så det är rätt svårt att få råd i prem själv och sånt så tänkte hjälpa andra.. Den som är intresserad får skriva till mig.