2009-06-10, 18:06
Medlem
Galen Woligan

Tänkte bara säga, behöver ni hjälp med pks, powerabusers eller något säg till
Galen woligan Level 100 Elite Knight..

Just nu kan jag inte provida er med cash för att jag har varit hackad, men senare om kanske en månad kommer jag kunna ge ut 10k var i guilden typ om dagen. PEACE OCH BOTTA SNABBARE
Citera
2009-06-10, 18:24
Medlem
MastaZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delmiros
Tänkte bara säga, behöver ni hjälp med pks, powerabusers eller något säg till
Galen woligan Level 100 Elite Knight..

Just nu kan jag inte provida er med cash för att jag har varit hackad, men senare om kanske en månad kommer jag kunna ge ut 10k var i guilden typ om dagen. PEACE OCH BOTTA SNABBARE

Ojojo, det gillar vi
Citera
2009-06-10, 20:04
Medlem
hawaruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armyofpeasants
Nu får folk ta och dra upp sig i levels, många går det ganska så segt för så BOTTA sönder staminan.

Och folk börja spela med oss nu!

din comment -.- xD
Väntar stamina och kör på en knigge, eller har stamina men kör på kniggen när ja är afk..
Citera
2009-06-11, 03:13
Medlem
Pqps avatar
Har inte spelat Tibia på ca 1,5-2 år men räkna in mig. Jag är jävligt sugen på att lira med ett gäng och har några år av erfarenhet på nacken. Ska dock upp och jobba om 7 timmar så projektet får ta fart imorgon kväll.
Citera
2009-06-11, 07:53
Medlem
Onkelkonkels avatar
lol, to come clean. jag fixar inte dehär med tibia. pallar inte sätta mig i träsket igen. så ni får skaffa en ny vent hoster
Citera
2009-06-11, 08:03
Medlem
Niths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkelkonkel
lol, to come clean. jag fixar inte dehär med tibia. pallar inte sätta mig i träsket igen. så ni får skaffa en ny vent hoster

ok synd ...
Citera
2009-06-11, 09:59
Medlem
hawaruss avatar
Ja kan fråga ett par vänner, ifall vi får låna deras tomma vent, men då får ni inte störa wow-geeksen!!
Citera
2009-06-11, 14:10
Medlem
Niths avatar
haha seriöst får nån tag i serpent sword!?
Citera
2009-06-11, 15:16
Medlem
Niths avatar
hahaahah
hur säkert är det att mca egentligen? känns som att man borde göra det på natten istl

åkt fast? tips på ställen att botta på för caash?

har en 18 knight med 40~~ i skills nudwarf mines -1 som gäller då typ?

håller på att köra upp en druid nu, lvl 9 atm.. tänkte dra 28 så ni newbies kan träna extra ;*
Citera
2009-06-11, 17:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nith
hahaahah
hur säkert är det att mca egentligen? känns som att man borde göra det på natten istl

åkt fast? tips på ställen att botta på för caash?

har en 18 knight med 40~~ i skills nudwarf mines -1 som gäller då typ?

håller på att köra upp en druid nu, lvl 9 atm.. tänkte dra 28 så ni newbies kan träna extra ;*

Spelar ingen roll när eller hur du fuskar. Lika stor chans ändå att bli bannad/deletad eftersom CipSoft idag har infört ett automatiskt fusk-stoppar-system. Hur bra det funkar är ingen som vet.
Citera
2009-06-11, 17:27
Medlem
Niths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N1rium
Spelar ingen roll när eller hur du fuskar. Lika stor chans ändå att bli bannad/deletad eftersom CipSoft idag har infört ett automatiskt fusk-stoppar-system. Hur bra det funkar är ingen som vet.
kom tillbaks

aja , okej
Citera
2009-06-11, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nith
kom tillbaks

aja , okej

Nej, börjat små-lira på Selena... 5 Knight sets, 14 Crown sets, 1kk pure~ 2 MMS, 3 MPA MASSOR MED SD's och en hel jävla bunt annat skräp.

Jag orkar inte med allt spam och skitsnack i guild-chatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in