Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-11, 18:10
Medlem
Vad i hela friden, hade en char där men gav bort den nyligen. Annars kunde man börjat lira lite igen under sommaren..
Citera
2009-06-11, 22:33
Medlem
TokyoBarns avatar
hur går det gubbar? =) Jag loggar in imorgon, då bör min stamina nästan vara full.
Citera
2009-06-11, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
hur går det gubbar? =) Jag loggar in imorgon, då bör min stamina nästan vara full.

Går fint drog just level 58 på Worker Golems ligger på 115k exp / h där så det går ganska snabbt.

Bilder:

VI BEHÖVER EN VENTRILO
Senast redigerad av Armyofpeasants 2009-06-12 kl. 00:52.
Citera
2009-06-12, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N1rium
Nej, börjat små-lira på Selena... 5 Knight sets, 14 Crown sets, 1kk pure~ 2 MMS, 3 MPA MASSOR MED SD's och en hel jävla bunt annat skräp.

Jag orkar inte med allt spam och skitsnack i guild-chatten.

World trada skiten och börja på Xerena igen. spam och skitsnack i guilden? Det är slut på den leken kan jag säga dig.
Citera
2009-06-12, 02:10
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armyofpeasants
Går fint drog just level 58 på Worker Golems ligger på 115k exp / h där så det går ganska snabbt.

Bilder:

VI BEHÖVER EN VENTRILO

Gratz, bra jobbat
Citera
2009-06-12, 02:12
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armyofpeasants
World trada skiten och börja på Xerena igen. spam och skitsnack i guilden? Det är slut på den leken kan jag säga dig.

Håller med. Vad är det för typ av ''skitsnack'' du menar? Alla har varit trevliga i guilden som jag pratat med och alltid ställt upp om det behövs. Fast du får göra som du vill, synd att så många bara lägger av när vi precis börjat köra som mest
Citera
2009-06-12, 02:20
Medlem
jocce0s avatar
Fan jag hade också velat spela :P
Men hatar dock dom senaste updates + att har inte råd med premium just nu :/
Citera
2009-06-12, 02:55
Medlem
folioboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Håller med. Vad är det för typ av ''skitsnack'' du menar? Alla har varit trevliga i guilden som jag pratat med och alltid ställt upp om det behövs. Fast du får göra som du vill, synd att så många bara lägger av när vi precis börjat köra som mest
ställer upp och ställer upp...när jag bad om hjälp för en lvl 60~ bottade i min grotta i x-dagar så sa ingen ett jota...
Citera
2009-06-12, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av folioboy
ställer upp och ställer upp...när jag bad om hjälp för en lvl 60~ bottade i min grotta i x-dagar så sa ingen ett jota...

Du menar att vi ska och sänka killen och fixa hela guilden huntet?
Citera
2009-06-12, 08:07
Medlem
hawaruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folioboy

Hur skulle vi lösa det här då?! Hade han varit level 25-30 så hade vi kanske kunnat döda honom, snacka med honom. Men en level 60!?!?!

Själv så försöker jag ställa upp och hjälpa alla, och pratar i guild-chat så mkt som möjligt! ;D (Hewwrus...) Tycker alla är trevliga! Om vi levlar lite så kommer vi kunna bli mer kända i världen!

Ingen som vill ha lite cash på Antica för cash på Xerena? Handlar om 50k... Skulle va nice

edit: drog nyss 30 också!
Citera
2009-06-12, 12:22
Medlem
Anders.Nilssons avatar
Jag försöker fixa så jag kan få prem, men det blev väldigt svårt utan VISA kort...

Vi borde ha en liten typ "hunted" lista eller så..

Har en jag verkligen vill ha PK:ad så hårt.

//A.N
Senast redigerad av Anders.Nilsson 2009-06-12 kl. 12:59.
Citera
2009-06-12, 13:19
Medlem
Gurkan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders.Nilsson
Jag försöker fixa så jag kan få prem, men det blev väldigt svårt utan VISA kort...

Vi borde ha en liten typ "hunted" lista eller så..

Har en jag verkligen vill ha PK:ad så hårt.

//A.N

Lägg till Tenguu på hunted listan......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in