Jag har testat dem flesta bottarna och just nu använder jag Tibia Auto eftersom han som gör tugbot är sjukt seg på att uppdatera botten. Men tugbot funkar väldigt bra men Tibia Auto är lättare att använda och så har den lite fler funktioner. Har aldrig blivit banad eller upptäckt när jag använt någon av dessa 2 underbara bottar!
Dem som uppdaterar tibia auto botten är verkligen riktigt snabba! Redan andra dagen efter 8.73 patchen hade dem uppdaterat den!
Om ni har kollat lite på forumet så finns det en server öppen som kör 8.4 client men med 7.6 inställningarna med lagom exp rate och skill rate. Servern är inte klar än men kan va helt klart värd för er och kolla in https://www.flashback.org/t924828
Någon som vet varför jag inte kan göra Neobot? Jag kan inte ens starta botten utan att Win dampar. Kör XP SP3 en användare som då ska vara admin... Har även testar högerklicka kör som admin men inte...
Någon som vet varför jag inte kan göra Neobot? Jag kan inte ens starta botten utan att Win dampar. Kör XP SP3 en användare som då ska vara admin... Har även testar högerklicka kör som admin men inte...
Ja, även försökt med andra saker som andra säger ska funka... Men det funkar inte alls. Står att jag inte kan starta eller har rättigheterna till att starta bla bla bla.
Ja, även försökt med andra saker som andra säger ska funka... Men det funkar inte alls. Står att jag inte kan starta eller har rättigheterna till att starta bla bla bla.