2012-05-14, 18:59
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Förstår inte att CIP inför något dom förlorar pengar på, bottare är ju ofta även betalande spelare.
Citera
2012-05-14, 23:07
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Förstår inte att CIP inför något dom förlorar pengar på, bottare är ju ofta även betalande spelare.
hur mycket tror du inte de skulle förlora på om botters tog över helt? alla skulle ju slutat spela för de hade dödat en och PA non stopp... + att de förstör hela spelet, så jävla lamt när de finns lvl 600....
Citera
2012-05-21, 20:42
Medlem
Har nyligen börjat på en riktigt go OT-server!

narvia.eu Heter den, är polsk men laggfri! 1 000mbit/s server med över 1.200 players online 24/7 och på helgerna blir de upp mot 1.500 players online samtidigt.

Det blir riktigt feta krig, rl map och rätt låga xp stages...

Enda "problemet" är att de är så pass många polacker som lirar, därför har jag och några polare startat en Svensk guild som vi ska merga ihop med "Happy Violence" som är en engelsk-talande guild med mestadels svenskar.

Mer info hittar ni på deras hemsida!

Om ni börjar så hör av er till "Fiskarn" så ska jag se om jag kan hjälpa er...

Mvh,
Citera
2012-05-21, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wimozz
Tjena, jag hade tänkt starta en tibia ot, för första gången. är helt ny med detta. så undrar om man kan få hjälp av ng, med att hitta map och så hur man gör. hade varit snällt. Har hört man kan tjäna en del om man skaffar donate om man får många spelare?

Tackar för svar och har ni tips och så kan ni adda /ljungberg_kff@hotmail.com/

Kan rekommendera otland.net. Där hittar du nog all information du kan tänkas behöva samt servrar att ladda ner.
Citera
2012-06-04, 22:05
Medlem
[Jag har lagt upp detta i en egen tråd, borde jag ta bort den tråden?]

I vilket fall så kommer det två nya servrar i Tibia närsomhelst, gissningsvis imorgon ca 11.30~
Gissar också på att de kommer heta Aurora och Aurera eftersom det blev framröstat på hemsidan i förrförra röstnings-gronkan...

Denna server kommer ha permanent 2x exp och skills så antagligen kommer den bli överbefolkad ganska omgående eftersom det kommer vara som en officiell OT typ

Jag tänkte försöka samla in lite folk och eventuellt försöka bilda en guild på den världen. Vill helst inte vara ledare dock. Vi får se.

Men tänkte att jag förhoppningsvis skulle kunna hitta folk här som kan tänka sig att börja om på denna nya server och spela med mig och än så länge två rl-kompisar som också peppar med mig :3

En fråga jag har: Är det en bra idé att börja på en amerikansk server? Med tanke på att de sover när vi är vakna så servern kommer vara relativt tom på folk

Det kommer vara open-pvp. Tyvärr inte non-pvp, annars skulle det nog bli asfullt...
Citera
2012-06-30, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyskedii
Mulf är förövrigt fortfarande guden av Pvp på tibia, alla dessa newfags som kallar sig härskare kan sticka något tubformat i anus.

var bara tvungen att bumpa detta: seriöst? mulf var en jävla nolla som köpte/fick rares av sin a rl narayan/niehoff och fakade massa jävla screenshots om hur han skaffat dom (dom som spelade typ 2003 minns screenshotet från nån random grotta med demons och dls som uppenbarligen inte fanns på riktiga tibia) samt dödade ett par noob-mercs med hjälp av grantifer (eller chrantifer) i sitt "solo" war emot mercs . mulf är ett perfekt exempel av vad alla noobs tror är en tibia "legend"
Citera
2012-06-30, 03:44
Medlem
Kungenabous avatar
Har en nuub gubbe på Morgana lvl 38 knight (Kungskaf)
Skills 71/69

Har även en polare 75 paladin. Om någon är sugen på att lira lite så skicka ett pm till mig på flashback.

Det var ju ett tag sen. Skulle vart sjysst om ni kunde ge tips på bra billiga bot.// Kungen
Citera
2012-07-01, 18:58
Medlem
capslock1s avatar
Hej! Spelar på Askara för tillfället och börjar bli lite ensamt! Har en 150 drutte och om nån är sugen på att hänga på så dra ett Pm! Tänkte skapa en tråd också så kanske vi kan lyckas få ihop en liten guild!

/Mvh!
Citera
2012-08-01, 20:42
Medlem
Är det någon som köpt game time på Pacc.eu? "official tibia reseller" står det. Jag har väntat 30 timmar på att motta koden så jag skrev på tibia forumet och frågade om nån handlat där förut och om de brukar vara så jävla sega. Då svarade två personer.

Den första sa, "ja de är ganska långsamma, det kan ta upp till tre dagar."

Den andra sa, "jag har köpt där en gång och fick aldrig min kod och de svarade aldrig på mina mail, men oroa dig inte, de går att lita på."

Svar nummer 2 fick mig att klia mig i huvudet något rejält.. Det är typ 85 kr, men ändå, köper man nått ska man ju ta mig fan få produkten.. De har inget telefonnummer eller nånting, de har iof en fysisk adress, kommer fan skicka dit lite antrax om de inte ger mig min kod
Citera
2012-08-11, 16:21
Medlem
Royalitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassekongofixar
Är det någon som köpt game time på Pacc.eu? "official tibia reseller" står det. Jag har väntat 30 timmar på att motta koden så jag skrev på tibia forumet och frågade om nån handlat där förut och om de brukar vara så jävla sega. Då svarade två personer.

Den första sa, "ja de är ganska långsamma, det kan ta upp till tre dagar."

Den andra sa, "jag har köpt där en gång och fick aldrig min kod och de svarade aldrig på mina mail, men oroa dig inte, de går att lita på."

Svar nummer 2 fick mig att klia mig i huvudet något rejält.. Det är typ 85 kr, men ändå, köper man nått ska man ju ta mig fan få produkten.. De har inget telefonnummer eller nånting, de har iof en fysisk adress, kommer fan skicka dit lite antrax om de inte ger mig min kod

Jag köpte där för inte så länge sen tog mig 48 timmar att få koden. har aldrig haft problem med de tidigare och brukar också använda pacc-reseller.com.
Citera
2012-08-31, 23:23
Medlem
Tibia, bot som funkar nu för tiden?

Ja, precis som tråden, finns det någon "safe" bot numera, tycker det springer runt bottar överallt, men var får jag tag i en?
Citera
2012-08-31, 23:28
Medlem
BioTags avatar
Ush. Bottar är bara fuskiga. Man behöver inte anstränga sig för något. Det kan inte bli kul att spela med en gubbe som man själv inte har gjort ett skit med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in