2012-03-11, 13:18
Medlem
Cpt.Peppers avatar
Tibia ElfBot till 8.6

Jag har varit borta från OT (Open Tibia) och nu så tänkte jag börja spela en WarOT men jag har inget bot och jag undrar om någon vet hur man crackar ElfBot eftersom att det inte går att köpa bottet längre och det går inte att skaffa nya keys.

här är länken till install filen:
http://puu.sh/kkkO

Om någon kunde göra det åt mig eller berätta hur man gör (skicka en tutorial) så skulle det hjälpa väldigt mycket.
Citera
2012-03-11, 16:06
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Pepper
Jag har varit borta från OT (Open Tibia) och nu så tänkte jag börja spela en WarOT men jag har inget bot och jag undrar om någon vet hur man crackar ElfBot eftersom att det inte går att köpa bottet längre och det går inte att skaffa nya keys.

här är länken till install filen:
http://puu.sh/kkkO

Om någon kunde göra det åt mig eller berätta hur man gör (skicka en tutorial) så skulle det hjälpa väldigt mycket.
ladda hem hex editor, sen bara googla, det finns nog en lösning någonstans, ladda inte hem några filer. har själv gjort det för ett tag sen, men pallar inte leta upp det igen, + tror det är emot reglerna att länka cracks
Citera
2012-03-28, 19:59
Medlem
Tibia 8.60 Server

God kväll Sverige!
Jag har funderat på att dra in lite extra knäck genom att starta upp en tibia server med donate.
Jag har testat några gånger men inte fått upp någon kanon server med hemsida m.m
Nu tänkte jag fråga om någon är lite schyst och säga vad som behövs och vad som krävs..

Tack så länge!
Citera
2012-03-28, 20:00
Medlem
Farbror Fazers avatar
Om ditt mål är att gå med ekonomisk vinst så finns det nog bättre och lättare sätt än att starta upp privatservrar på spel.
Citera
2012-03-28, 20:01
Medlem
DubbelBeckasins avatar
En ordentlig dator.
Kunnighet om Apache/Nginx och MySQL samt PHP.
Samt Lua, C++.
Citera
2012-03-28, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Om ditt mål är att gå med ekonomisk vinst så finns det nog bättre och lättare sätt än att starta upp privatservrar på spel.

Några tips på vilka spel?
Citera
2012-03-28, 20:54
Medlem
scarlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qull3
Några tips på vilka spel?

Det gäller väl alla spel, ditt snöre? Läs vad han skrev
Citera
2012-03-28, 22:18
Medlem
meganegerdases avatar
Smart idé! Har du kunskapen så är det enkelt att tjäna 10+k/ månad på detta. har en polare som gjorde det.

Dock låter 8.6 som en dålig idé. är ju typ det vanligaste. Satsa på en 7.4-7.8server istället. Det är lite mer eftertraktat.

Se till att många får veta. skaffa en hemsida som inte innehåller no-ip.org (alltså, skaffa en egen domän) samt se till att få den högt på otservlist.
Citera
2012-03-28, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
Smart idé! Har du kunskapen så är det enkelt att tjäna 10+k/ månad på detta. har en polare som gjorde det.

Dock låter 8.6 som en dålig idé. är ju typ det vanligaste. Satsa på en 7.4-7.8server istället. Det är lite mer eftertraktat.

Se till att många får veta. skaffa en hemsida som inte innehåller no-ip.org (alltså, skaffa en egen domän) samt se till att få den högt på otservlist.

Spelade på en server där jag kände host och han drog in 30k/mån. Men det är 8.6 som är poppis nu så därför jag ska dra upp en. Går sakta men säkert framåt
Citera
2012-03-29, 00:27
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qull3
Spelade på en server där jag kände host och han drog in 30k/mån. Men det är 8.6 som är poppis nu så därför jag ska dra upp en. Går sakta men säkert framåt
tvivlar riktigt jävla starkt på att han drog in 30k/månaden på en otserver.
Citera
2012-03-29, 16:49
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
30k låter lite väl faktist, men med tanke på att den OTn jag lirar atm har drygt 700-1k players online hela tiden & i princip alla över lvl 200 har minst 1 donate item så lär folk kunna tjäna hyffsat bra om servern är populär!
Citera
2012-03-29, 20:39
Medlem
Exaktes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie

Inte helt omöjligt att dra in de summorna. Tibianic HR har just nu 640 spelare online, med ännu fler aktiva spelare än så som inte är online just nu.
Premium kostar 3.50 EUR i månaden. Tänker inte räkna ut exakt hur mycket han drar in men det finns möjligheter att dra in liknande summor iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in