Citat:
Ursprungligen postat av Wuri
Känner också så. Tänk att man en gång i tiden såg upp till dem som var level 40... och att ha en golden armor verkligen betydde något!
Tyckte fan jag va skitcool när jag fick mitt första fire sword

Haha, jag har aldrig i min tibiakarriär varit så nervös som när jag var lvl 65 (detta var under 7.6 versionen) och jag skulle blocka final room på banshee quest med min ek.. Fyfan, jag satt och skakade, och mina lillebrorsor som vi bodde med då satt bakom mig på stolar för att kolla

Sen när vi väl hoppade ner så skakade jag så mycket på handen så jag missade en UH (fanns ju inga hotkeys då, och jag använde inga bots), och var nere på rött HP.
Kommer fan ihåg det som om det var igår, tiden typ stannade och varje sekund kändes som den gick skitsakta

På reflex drog jag iallafall på mig en ny UH och jag överlevde iallafall hela finalrummet

Var så jäkla stolt när jag klarade det!
En annan anekdot var när jag blockade en DL på lvl 31 på samma EK. På den tiden var ju DLs starkare än dem är idag, och när jag berättade detta i skolan så blev alla mina tibiapolare väldigt imponerade hahah.
Åh va många historier jag har om mina dagar i tibia... Vi borde fan ha någon slags "nostalgitråd" eller liknande om tibia där man kan berätta om sina bästa minnen! Det skulle fan vara kul